کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

نیمه زمستان

1392/10/16 0:35
نویسنده : مامانی کسرا
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه سالگی با تمام سختیاش واقعا سن قشنگیه،

تلاش ناشیانه بچه ها واسه بدست آوردن استقلال،

 داد و بیدادای کودکانه برای داشتن چیزی که دوست دارن،

لجاجت و سماجت سرسختانه ، بی توجهی به حرفا ، که گاهی آدم میمونه عمدی ِ یا نه و ...

 اما قسمت شیرین ماجرا حرفایی ِکه جابه جا میگن و کلماتی که خیلی بامزه تلفظ میکنن.

که این وروجک سه ساله ما در هر دو مورد خیلی قوی عمل میکنهخنده

یه مدت با هم سریال بابا لنگ درازُ نگاه میکردیم

کسرا خیلی خوشش اومده بود ، میگفت:" بابا لِنگِداز "میزاری ببینیم؟!

پنجره آشپزخونه رو باز کردم هوا عوض شه ،میگه چرا بیرونُ باز کردی!!!!

میگم بیرون نه مامان ، پنجره!!!!!!قهقهه

کسرا تو مهد یه دوست صمیم داره به اسم الکساندر، یه پسر که مامانش

سوئدی و پدرش اهل مغولستان!!!!!!!

البته جدا شدن متاسفانه،با مامان الکساندر که حرف میزدم

توضیح دادم که کسرا سوئدی بلد نیست و من خیلی از پسر شما ممنونم که باهاش مدارا میکنه!

گفت اتفاقا منم خیلی خوشحالم چون الکساندر هیچ زمان دوست صمیمی نداشته!

خلاصه یک فایده دوطرفه است این دوستی ،امیدوارم همیشه با هم خوب باشن و دعواشون نشه!!!!!

جمعه که رفتم دنبال کسرا دیدم یه نقاشی کشیدن با روبرت (یکی از مربیای مهد) 

کسرا و الکساندر...

زدمش رو در یخچال

 

 

چند روز پیش لوئیس ازم خواست با حروف انگلیسی بنویسم خوش آمدید!

تعجب منُ دید، توضیح داد میخوایم پرچم کشوارایی که بچه های اینجا 

ازش اومدنُ  با جمله "خوش آمدین" به زبون خودشون ،  بنویسیم

جمعه دیدم چه باحال شده...

ایران، ایسلند ، آمریکا، نروژ، فنلاند و البته سوئد

 

 

اینروزا تا چشم کار میکنه سفید ِ ...

    برف ،برف و همه جا برف

            ما هم رفتیم برف بازی دیگه ...

 

 

 

از اونجا که مامانی در یک اقدام حواس پرتانه،دستکشاشُ گم کرده

دیروزکسرا و بابایی با هم آدم برفی درست کردن و حالشُ بردن

 

 

بعد هم به کسرا گفتم دوس داری خرابش کن!!!

اونم خوشحال پرید رو کله آدم برفیش.....

امروز هم با هم رفتیم دانشگاه بابایی، قبل از رفتن کوله باباشُ  پوشیده بود

و تو خونه واسه خودش میچرخید

 

الان هم نشستیم خانوادگی به تماشای فیلم باب اسفنجی

 

         امیدوارم روزهای زمستونیتون لبریز مهربونی و زیبایی باشه.قلب

                 خدایا ممنونم که همیشه به اندازه لطف و رحمتت بهم دادی نه به اندازه لیاقتم

                 که اگه غیر از این میکردی هیچی نصیبم نمیشد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ابجي سجا
13 بهمن 92 21:22
پروردگارا به من "آرامشی" ده تابپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم "دلیری" ده تاتغییر دهم آنچه را میتوانم تغییردهم "بینش" ده تاتفاوت این دو رابدانم ومرا "فهم" ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله
پریسا مامان کیان
13 بهمن 92 22:09
سلااااااااااااام. آرزو می کنم غم های دلتان بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمانید.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنونم عزیزم،انشالله شما هم همیشه سالم و شاد باشید
نایریکا
14 بهمن 92 0:26
سلام بانو و مادر موفق!میخونم میخونم مطالب زیباتونو خوندم ازون اولش در عرض چند روز!عاشق شیطونی های آقا کسرا شدم!خدا واستون حفظش کنه!خیلی چیزا هم از شما واسه زندگی آیندم یاد گرفتم!باورتون میشه؟؟؟؟
مامانی کسرا
پاسخ
اره چرا باورم نشه كسرا به منم خيلي چيزا يادداده با اون دو كلمه خيلي موافق نيستم!(مادر ...) اما از اميدواري و دلگرميتون ممنونم
مامان ایمان
14 بهمن 92 0:47
عزیزم چه قشنگه برف باریدههههههه عاشق برفممممممممممم چه عکسهای نازیییییییییی کسرا جونو ببوسسسسسسسسس
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي عزيزم
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 92 1:22
دلم براتون تنگ شده بود من یعنی عاشق این اشتباهی حرف زدنام وندادکه کلا لهجه مشهدی داره چه خوب یه دوست صمیمی این خیلی به کسری میتونه کمک کنه یعنی فکر کنم کسری از وقتی که ادم برفی رو ساختید فقط تو فکر خراب کردنش بوده که به این سزعت داغونش کرده
مامانی کسرا
پاسخ
اره دقيقا
فریده
14 بهمن 92 9:19
چه نقاشی دو نفره قشنگی ، حالا توی این فکرم که کدومشون کسرا هست . به نظرم اون لباس سبزه کسرا باشه . اونجا هم برف می آید درختا می شکنند؟ حسابی خوش بگذرونید.
مامانی کسرا
پاسخ
دقت نکردم ،روبرت گفت کدوم کسراست! آره اینجا باد خیلی درختا رو میشکنه! گاهی اوقات وضعیت اضطراری اعلام میکنن!البته سوسولم هستن!
مامان آوا
14 بهمن 92 11:34
سلام عزیز دلم همه حرفهای آوارو براش نوشتم وقتی گاها میخونم خودم کلی ذوقشون میکنم وهمش میگه مامان وقتی نی نی بودم چی میگفتم و... هرچی بزرگتر میشن عاقل تر ودر عین حال غیر قابل کنترل تر خدا حفظشون کنه
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله سالم و خوب و خوش باشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 بهمن 92 14:10
الاهی فداش بشم من چه نقاشی قشنگی خوش به حالتون چقد برف برف ما نصف اینم نبود عزیز دلم همیشه شاد باشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم خدا شما رو هم واسه بچه ها حفظ کنه
مهسا
14 بهمن 92 19:12
مامانی کسرا می شه بیرون ببندی؟ سردم شده خانمی حالا تو این نقاشی... کسرا جون کدوم یکی هست؟؟؟
مامانی کسرا
پاسخ
اتفاقا یکی از دوستانم همینُ پرسید! ماشالله به این خواننده های با دقت والا روبرت گفت من یادم نیست
مامان برديا
14 بهمن 92 22:58
چه بامزه.بيرون باز كردي
مهسا
14 بهمن 92 23:36
اره راست می گی ها..دقت نکرده بودم الان دیدم که قبل من فریده جون هم پرسیده... واقعا واسم سوال هست ها ا ا ا ا ...
مامانی کسرا
پاسخ
بلوز سبزه رو میذاریم کسرا قبول؟
راضیه
14 بهمن 92 23:48
وای چقدر خوشحال شدم از اینکه یه دوست صمیمی پیدا کرده خیلی می تونه کمکش کنه این ارتباط راستی ما هم اینجا یه عالمه روزای برفی داشتیم بر عکس سال های قبل کاش بارش ها ادامه داشته باشه تا یکم کم آبی جبران بشه اینجا! دعا کن زاینده رودمون دوباره زنده بشه و از این حالت در بیاد به خدا دلمون میگره از کنارش رد میشیم خوش بگذره بهتون انشالا همیشه دوست جونم
مامانی کسرا
پاسخ
آخ گفتی! از وقتی زاینده رود اینجوری شده دل نمیکنم بیام اصفهان هر دفعه میخوایم بیایم ایران حامد میگه بریم اصفهان،میگم بابا خشکه کجا رو بریم ببینیم انشالله که خوب میشه و درست میشه،توکل بر خدا
Hanieh
15 بهمن 92 3:33
اینجا هم داره برف میباره برف کرمان دیدنیه جاتون خالی. دارم روز شماری میکنم که بیاین کلی دلم تنگتونه مخصوصا تو وروجک
مامانی کسرا
پاسخ
به قول بابا حامد زودی میایم دل به دل راه داره
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 13:07
ایشالاه دوستی هاشون ادامه پیدا کنه و با هم اخت بشن . امیدوارم همه روزهای زندگیتون به سفیدی برف باشه
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مهسا
16 بهمن 92 19:27
بلوز سبزه؟؟؟ باشه قبوله.. آره شبیه هم هست
مامانی کسرا
پاسخ
مخصوصا موهاش!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد