کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

نظرات (39)

مامان ایمان
18 دی 92 17:29
سلام عزیزم سال نوتون مبارککککککککککککک همیشه شاد باشید وپیروزززززززززز کسرا جونوببوسسسسسسس
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم قربونت برم
مامان مونس
18 دی 92 19:42
سلام راستی مامانی وبتو از پست اول خوندم امروز صبح....بسی خوشمان امد
مامانی کسرا
پاسخ
قابل نداشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 0:16
سال نو میلادی مبارک عزیزم
مینا مامی پویان
19 دی 92 1:14
سلام عزیزم سال نو با یه بغل ارزوهای خوب تقدیم شماااا. مامانی عزیز همون دعای فرجی که اولش میگن اللهم کن لویک الفرج .. کوتاه یا بلندش رو نمیدونم ولی منظورشون این دعاست. هر تعدادی که خوندی به من اطلاع بدین بیزحمت چون ختم برداشتن و باید به تعداد برسه. ایشالله همیشه تو زندگیتون ارامشششش و سلامتییییی موج بزنه. ببوس کسری ناز و باهوش روووو. جیگر اون اب خوردن با چایی صاف کنش غشششش کردم از خنده از دستششش.
مامانی کسرا
پاسخ
آهان الان متوجه شدم چشم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 4:56
http://www.playsong.ir/category/download-music/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c عزیزم این ادرس صفحه ای که میتونی از اونجا اهنگ امین رستمی که تو وبم بود و دوسش داشتی میتونی از این صفحه کد شو بر داری
مامانی کسرا
پاسخ
واااااااااااااای مرسی عزیز دلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 4:57
اسم اهنگ انقدر تو رو دوست دارم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون خانم خانمااااااااااااا
فریده
21 دی 92 8:51
سالی توام با آرامش و شادی رو براتون آرزو می کنم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از مهربونیتون! سلامتی واسه من بهترین آرامش و بزرگترین شادیه
مامان میلاد
21 دی 92 10:32
سلام گلم.خوبی؟سودابه جان دکتر رفتی؟بهتر شدی عزیزم؟
مامانی کسرا
پاسخ
سلام خوبم عزیزم ممنون از لطفت آره رفتم ،آزمایش خون دادم قراره هفته دیگه بهم جوابشُ بدن! ممنون که احوالمُ میپرسی عزیزم
شقایق
21 دی 92 16:21
ایشالا که این سال برات پر از خاطره خوب باشه
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله پر باشه از سلامتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 دی 92 23:02
دلمون تنگ شده کجای مامان
مامانی کسرا
پاسخ
یه چند روزی ناخوش بودم اما میام، خیلی زود میرسم خدمتتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 دی 92 1:17
بلا به دور انشالاه که حالتون خوب شده خدمت از ماست کسری خوشگلم و ببوسید
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان مینا
23 دی 92 20:16
نیستی
مامانی کسرا
پاسخ
میرسیم خدمتتون
پریسا مامان کیان
23 دی 92 21:01
سلام سودابه جون. خوبی؟کسرایی خوبه؟ چرا نیستی؟؟ انشالله سالم و سلامت باشین.
مامانی کسرا
پاسخ
مامانم در جریان پریسا جان،اما زود میام توضیح میدم ببخشید تو رو خدا شرمنده
مامان راضیه
23 دی 92 23:16
سودابه جون کجایی پس؟ جای خالیت خیلی احساس میشه ها ! کسرا رو ببوس
مامانی کسرا
پاسخ
شرمنده عزیزم ممنون از لطفتون
مامان مونس
24 دی 92 23:13
نیستی؟
مامانی کسرا
پاسخ
میام
شقایق
25 دی 92 10:55
سودابه جون کجایی ؟ خوبین فدات شم ایشالا که شاد و سلامت باشین
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ببخشید که همه رو نگران کردم
فریده
25 دی 92 13:24
کجایی خانم؟ نیستی ؟ امیدوارم سالم و سلامت باشی . زودی بیا . دلتنگتیم .
مامانی کسرا
پاسخ
یه چند روزی ناخوشم بهتر شدم حتما مینویسم عزیزم ممنون از احوالپرسیتون
مامان میلاد
25 دی 92 16:16
سلام عزیزم.خوبی ؟ کسرا خوبه ؟کجایی؟مردم از نگرانی.آخه چرا این روزا اینجا هیچ خبری ازتون نیست ؟نمیگی من اینجا منتظر خبرای خوب سلامتی شما هستم؟
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم ،منُ ببخش اما اینقدر این مدت حالم بد بود که حتی پشت لپ تاپ هم نمیتونستم بشینم !!! مفصل واستون توضیح میدم اما الان بیشتر از این نمیتونم بنویسم!
مامان میلاد
25 دی 92 16:26
لحظه هایی است که دلم واقعا برات تنگ میشه...اسم این لحظه ها رو گذاشتم همیشه.....
مامانی کسرا
پاسخ
عزیــــــــــــــــزمی به خدا
مامان نونا
26 دی 92 2:04
آرزو میکنم امسال سال خوبی براتون باشه سرشار از سلامتی و شادی.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون
ارغوان
26 دی 92 10:05
١عدد سودابه جون نازنازي كسالت داره ايشالا كه هرچه زودتر خوب بشه چون دل خواننده ها خيلي براش تنننننننننننگ شده
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مرسی ارغوان مهربونم شکر خدا یکم بهترم میام زودی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 دی 92 13:17
الاهی بمیرم چی شده مامان بلا به دور عزیزم تو کامنت قبلیه جوابش نوشتید حالتون خوب نیست چرا
مامانی کسرا
پاسخ
خدا نکنه مامانی عزیز و مهربون نمیدونم یهو چم شد؟اما ناجور افتادم! اما الان شکر خدا یکم بهترم!خوب میشم میرسم خدمتتون
پریسا مامان کیان
26 دی 92 13:34
سلام سودابه جان. خوبی عزیزم. الان با مامان صحبت کردم. خیلی ناراحت شدم. هممون خیلی غصه خوردیم. مامان طفلی که خیلی بیقرارته. انشالله هر چه زودتر بهتر بشی. انشالله هیچی نیست. خیلی مواظب خودت باش عزیزم. کاش میشد کاری بکنیم. فقط به خدا میسپارمت و برات آرزوی سلامتی میکنم انشالله زود زود زود خوب بشی.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:46
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
مامانی کسرا
پاسخ
رفتم رای دادم!حالمم خوب نبود اما به خاطر بچه ها رفتم خیلی عکساشون ناز شده مخصوصا پارسا انشالله که برنده شن!
مهسا
27 دی 92 20:32
عزیزم دیگه نگران شدم... هر روز می یام می بینم خبری نیست. امیدوارم حالتون خوب باشه و مشکلی نباش. عزیزم. منتظرم.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم الان بهترم شکر خدا
مامان طاهره
28 دی 92 15:12
سلام حالتان چطوره انشالله هرچه زودتر خوب شی وسلامتی توبدست بیاری ماهمگی نگرانت هستیم براتون دعامیکنیم کاش درکنارتون بودیم کسرا چطوره امیدوارم همیشه سه تایی شادوسالم وخوشحال روزگاررابگذرانید به امید دیدارهرچه زودتر سودابه جان خیلی مواظب خودت باش تاکامل خوب شی خداحافظتان باشد انشالله
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از لطفتون ببخشید نمیخواستم نگرانتون کنم،الان بهترم شکر خدا، به امید دیدار
بهاره مامان ونداد
29 دی 92 0:34
کجایی سودابه جون نیستی کسری جون خوبه عزیزم ?
مامانی کسرا
پاسخ
یه چند روزی کسالت دارم بهتر شدم دوباره میام خدمتتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 دی 92 15:08
وای خدا نکنه عزیزم ایشالاه که بهتر میشی ببخشید شرمنده شدم ممنونم از محبتتون که با وجود بیماری رفتید و بهبچه ها رای دادید ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
نه بابا چه حرفیه!گفتم بدونی من چقدر دوستون دارم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 1:08
سلام عزیزم خوبی سودابه جونم نبینم حالت بد باشه خوشگلم دلم برات تنگ شده توروخدا یه خبر بده نگرانتم عزیزم میبوسمت وآرزوی بهترینها رو دارم برات
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم مینا جان بهترم شکر خدا یه چند روز کسالت داشتم که داره برطرف میشه زود زود میرسم خدمتتون
مامان مونس
30 دی 92 19:57
مامانی کسرا
پاسخ
نه تورو خدا گریه نکن من ناراحت میشم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 22:34
سلام عزیزم خوبی رمز مطلبم258 هست گلم
فریده
1 بهمن 92 8:53
وای خدای من !!!! مریضی ، کسالت ، اونم سودابه جون ، تنها ، توی غربت ، این خیلی نگران کننده است . آخه چرا ؟؟؟ چرا اینطوری شد؟؟ کاری ، کمکی ، چیزی از دستمون برمی آید واست انجام بدهیم ؟
سمیه مامان آیسا
1 بهمن 92 12:00
سلام کجاییییییییییین ..چرا نمیاین.....دلتنگتونیم
ماماان لیانا
2 بهمن 92 12:18
سلام عزیزم بهتر شدین منتظرتون هستیم
ارغوان
2 بهمن 92 17:23
سودابه جوني كجايي؟ كجايي؟ كجايي؟
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم نبینم گریه کنی ارغوان جان میام قول میدم زود زود خوب شم و بیام
مهسا
2 بهمن 92 23:42
ایشالا که حالتون زودتر خوب شه. منتطرم با خبرهای خوب بیایید.
سیما
3 بهمن 92 0:55
سلام. هانی اینا گفتن مریض بودی و امروز باید جواب آزمایشاتو میگرفتی/انشاالله که مسآله ی جدی ای نباشه و زود خوب بشی/ کسرا رو ببوس از طرف من و سامیار این آدرس وبلاگ سامیار: samiiiyar.blogfa.com
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون که بهم سر زدی بهترم شکر خدا عزیزم وبلاگ سامی هم مبارک حتما میام سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد