کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پسرم کسرا

نظرات (18)

مامان میلاد
18 دی 92 16:29
مرسی سودابه ی عزیزم.یه مدته خیلی به هم ریختم .به همه ی این دعاهات نیاز دارم .واسم دعا کن گلم شاید کمی آروم شم
مامانی کسرا
پاسخ
آخ گفتی! نمیدونم از هوای اینجاست یا به قول دوستی غربت زده شدم!!!! منم یه چند روزیه اصلا حالم خوب نیست! موهام شکسته!!!!سرم خیلی بد درد میکنه! حالت تهوع و سر گیجه هم دارم! چند روزه یه غده هم تو گلوم زده نمیدونم گواتر یا نه! دکتر هم هنوز نتونستم وقت بگیرم! وقت نداشته!!!!! خلاصه پریشب از دولتی سر آقا کسرا که کلا تخت مارو قبضه کرده مجبور شدم رو زمین بخوابم آنچنان گردنم بسته که دوروز مثل پیزنای 80 ساله کرم میزنم میخوایم! اووووووو اگه بدونی چه اوضاعیه اینجا .... دلم میخواد برم یه جایی یه چند روز استراحت کنم! اما نمیشه که بشه....
مامان ایمان
18 دی 92 17:31
واقعا متن عالییییییی بود عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 0:15
ارزویم سعادت و خوشبختی روزبروزت عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از مهربونیتون
مامان مینا
19 دی 92 0:19
الهی آمین
مهسا
19 دی 92 0:28
آرزو....دارم..
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله
پریسا مامان کیان
19 دی 92 16:37
سلاااااااااااااااااااااااام چه دعاهای قشنگی. ما هم همین آرزوهای خوب رو برای شما داریم
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آوا
20 دی 92 11:28
خدایا دوستانم از جمله نعمتهایی هستند که بر من ارزانی داشته ای مشکلات آنها را با دستان پر مهرت بگشای وحاجتشان را با محبت خداییت روا کن آمین
مامانی کسرا
پاسخ
بسیار زیبا ممنون آمین
مامان آوا
20 دی 92 11:29
دعای خیلی زیبایی توی پستت گذاشتی عزیزم امیدوارم منم جزء دوستانت باشم که شامل این دعا باشه این دعا هم از طرف من برای تو هستش
مامانی کسرا
پاسخ
این دعا برای تمام عزیزانیه که حتی گذری رد میشه و این متن رو میخونه و البته مخصوصا واسه شما
مامان لیانا
20 دی 92 15:17
دعای قشنگیه ممنون ته دلم هم غصه اومد هم یه شادیه شیرین کلا یه حس عجیب و غریب لازم بود همچین دعایی واسه حال و هوامون
مامانی کسرا
پاسخ
دلتون شاد باشه و دنيا تون لبريز ارامش
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 4:30
مــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی
مامانی کسرا
پاسخ
خواهش میکنـــــــــــــــــم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:31
سلام گوگولی مگولی سلام نون تنوری سلام کتری و قوری سلام پری و حوری سلام پیرهن توری تو که سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه جوری؟
مامانی کسرا
پاسخ
خیــــــــــــــلی با حال بود ای ول مرسی عزیزم
شقایق
21 دی 92 16:22
فدات عزیزدلم همچنین برای شما و خانواده گلت
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از مهربونیتون
مامان آروین
24 دی 92 21:14
ایشاله ایشاله ایشاله قربون دل مهربونت
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 6:10
سلام عزیزم خوووووبی کسرا جون خوبه برام ببوسش
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مهدخت
27 دی 92 23:58
سلام عزیزم خدا نکنه مریض باشی .پس من اینجا چکاره هستم .قدمت رو چشمام.بیا چند روز پیش خودم استراحت کن.
مامانی کسرا
پاسخ
مرســــــــــــــــی مهدخت جون مهربونم من که همه زحمات واسه شماست!!!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:44
سلام دوست جونی نیستی عزیز دلم کسرا جون خوبه
مامانی کسرا
پاسخ
کسرا هم خوبه خدا روشکر زود زود میام
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 بهمن 92 2:28
خصوصی دوست جووونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد