کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا کوچولوی من

1392/10/15 15:59
نویسنده : مامانی کسرا
517 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

مادر که باشی گاهی صحنه هایی میبینی که اشک شوق تو چشمات جمع میشه.

       نمیتونی خودتُ کنترل کنی!

         دیشب من یکی از اون صحنه ها رو دیدم                                         

                          ناخودآگاه رفتم بغلش کردم...

                                                                                                          

 

نمیدونید چه تلاشی میکرد با چایی صاف کن!!!!! آب بخورهنیشخند

 

 

بعد از کلی امتحان کرن دید نه، واقعا نمیشه!

دستشُ گذاشت زیرش که آباش نریزه!

بلکم بتونه جرعه ای بخوره!!!!

 

 

نمیدونید چه صحنه ای بود،

قسمت جالبش اینجا بود،که بیخیال نمیشد!!!نیشخند

واقعا تحت تاثیر پشتکار و خلاقیتش قرار گرفتم! 

           به خودم افتخار کردم که مادر این بچه ام!!!!Little girl smiley 009

 قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عمو بدجنس
15 دی 92 16:02
بعد از سلام، بعد از یک روز فوق العاده مزخرف این داستان باعث شد کمی بخندم. البته یاد کارای هر روز خودم افتادم و باید بگم که بچه حلال زاده به عموش میره
مامانی کسرا
پاسخ
به به خان عمو،بسی سورپرایز شدیم اتفاقا ما هم روزی صد بار یادی از آبا و اجادتان میکنیــــــــــم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 دی 92 17:46
سلام عزززیزم وااای خدا جون کسرا جون چقدر تو با مزه ای عزززیزم با چایی صاف کن قربون ابتکارت
مامانی کسرا
پاسخ
میبینی تو رو خدا؟؟؟ نمیدونم چی تو کله اش میگذره!
مهسا
15 دی 92 17:55
آفرین به این پشتکار... بازم می گم کسرا جون ویزگی های خاصی داره.خدا حفظش کنه.
مامانی کسرا
پاسخ
آره ،فقط امیدوارم ازشون خوب استفاده کنه
مامان لیانا
15 دی 92 18:57
وای که مردم از خنده مخصوصا که غافلگیر شدم با توجه به متن تاثیرگذار اول پست یهو با عکسای شیرین کاری کسری جون مواجه بشی
مامانی کسرا
پاسخ
چه کنیم؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 19:27
الاهی من فدات بشم چه فکر کردی با چای صاف کن اب می خوری
مامانی کسرا
پاسخ
همینُ بگو!!!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 19:28
کسری جونم خیلی دوستت دارم
مامانی کسرا
پاسخ
ما هم دوستتون داریم
مامان طاهره
15 دی 92 23:29
سلام ازخدای مهربان تمنادارم که همیشه سالم وخوشحال باشین دلم براتون یه ذره شده کسراجون چقدربزرگ شدی قربون شیرین کاریات برم میبوسمت دوستتون دارم به امید دیدار هرچه زودتر
مامانی کسرا
پاسخ
مامان طاهره عزیز و مهربون امیدواریم شما هم همیشه صحیح و سالم و در کمال آرامش به زندگی ادامه بدید و سایه اتون همیشه بالا سر کسرا و ما باشه
فریده
16 دی 92 8:11
آفرین به پشتکار کسرا و خوش به حال شما که مامان یه بچه باهوش و خلاق هستید.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی از اینهمه محبت و لطف! اما من برعکس شمااصلا هیچ هوشی در این قضیه نمیبینم اتفاقا تعجب کردم چی با خودش فک کرده بود که این کارو کرد!!!!
مامان مینا
17 دی 92 19:30
کسرا جون پشتکارتو عشقهعالمه کودکیه دیگه
مامانی کسرا
پاسخ
آره والا
اعظم مامان زهرا
17 دی 92 23:13
سلام خوبی؟؟؟مامانی جات خالی کرمان یک برفی اومده که تو این چند سال بی سابقه بوده ما کرمونی ها هم ندید بدید چقدر این کسرا بامزه است
مامانی کسرا
پاسخ
آره شنیدم خوش باشید حسابی لذت ببرید و خدا رو شکر کنید
مامان مونس
18 دی 92 7:49
وای مامانی ماشالا به این پسر چه ذوقی کردید وقتی این صحنه ها رو دیدید خیلی خندیدم.خدا حفظش کنه کسرا جونووووووووووو اینقدر بامزس
مامانی کسرا
پاسخ
انشالله خدا از همین شیطونا نصیبتون بکنه!!!!
فریده
18 دی 92 10:58
پسر باهوشیه ، از اونجایی که می دونسته اگه دستش رو زیر چایی صاف کن بگیره می تونه آب رو بخوره .
مامانی کسرا
پاسخ
آهان از اون لحاظ
مامان آوا
18 دی 92 17:00
ای جانم چقد با حال بود عزیزم گل نازم خدا حفظش کنه خداییش بعضی کاراشون خیلی جالبه آدم نمیدونه چه جوری احساسشو بیان کنه سراسر زندگیتون پر از لحظه های این چنینی فداش بشم میبوسمتون
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از مهربونیتون
پریسا مامان کیان
19 دی 92 16:46
این یکی از خاطراتیه که کسرا وقتی بزرگ شد حتما از خوندنش لذت میبره.
مامانی کسرا
پاسخ
آره لابد
مریم مامان پارسا
22 دی 92 13:53
سلام از خوندن خاطره جالبتون اینقدر خندیدم که اشکام در اومده هنوزم دارم میخندم,خییییییییییییلی خوب بود از وبلاگ کیان عزززززززززززززیزم با شما آشنا شدم خوش بختم
مامانی کسرا
پاسخ
منم از اشناییتون خوشحالم خوشحال میشیم بازم ببینیمتون
مامان نیایش
5 بهمن 92 19:40
وااااااااااااااای خدای من خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد