کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

یکساله شدن کسرا

1390/4/8 23:57
نویسنده : مامانی کسرا
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ساعت 10 صبح یکسال پیش یه فرشته دیگه از آسمون اومد زمین

اسم این فرشته روی زمین شد کسرا

 

یک سال گذشت با همه سختیها،با همه خوشیها، شب بیدار بودن و مریض داری کردناش!

الان که خاطراتم مرور می کنم تلخی هیچکدوم از اون سختیها یادم نمیاد و هیچ اثری

از خستگی های شبانه نیست تنها یادگار اون روزا یه کوچولوی مامانیه که الان با

خنده هاش دنیا رو بهم میده

 

خدایا این کوچولو رو به من ببخش 

با اومدنت به زندگیم یه حس دیگه دادی گلم ، یه حال دیگه، یه رنگ دیگه ،به اون روزمرگی رنگ زندگی

پاشیدی ،رنگ عشق

دوست دارم با تمام وجود اما نه به خاطر اینکه بهت وابسته ام یا بهت نیاز دارم نه!

خود خواهیه اما تو رو به خاطر خودم دوست دارم به خاطر حس خوبی که بهم دادی

<<<  تو همانی که در درون تاریکم نوری روشن کردی که با آن ببینم >>>

به امید عمر پر برکت واسه تو عزیز دلم امیدوارم به کمک خدا و با همت خودت یه سرنوشت خوب

در انتظارت باشه واین دعای من همیشه بدرقه راهت ،سالم صالح وشاد باشی.

حالا  تو یکساله شدی با کلی تجربیات جدید با کلی کشفیات از دنیای پیرامونت

هنوز کامل نمی تونی راه بری دستت می گیری به در ودیوار بلند می شی خیلی از کلماتی که

می شنوی با تحریف تکرار می کنی!(منظورم از تحریف کمی تغییر در تلفظ و ساختار کلمه است!)

بیشتر حالت آوا داره تا کلمه

به پارک می گی آبی              بیم بیم یعنی بریم شیر بخوری بخوابی

چهار تا مروارید خوشگل داری دوتا بالا دوتا پایین

شعر حسنی نگو بلا بگو...  خیلی دوست داری قربونت برم الهی هر زمان واست می خونم گل از

گلت می شکفه

خیلی  خیلی شیطون شدی مثل فرفره دورتا دور خونه  می چرخی...

نیناش ناش هم می کنی فدات شم الهی

دوست دار تو  مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان زهرا نازنازی
27 تیر 90 12:19


مبارک باشه

الهی 120 ساله شی عزیزم

منتظره عکسهای قشنگ تولدت هستم


مرسی مامانی مهربون
مامان زهرا نازنازی
27 تیر 90 12:20
یک کامنت خصوصی دارید
mahsa
27 تیر 90 14:10
مامان کسری، تولد یک سالگی گل پسرت مبارک.هزار ماشالله خیلی ناز و با نمکه. ایشالله صد ساله گل پسرت.



ممنونم خانمی
maman niaz
27 تیر 90 14:24
salam azizam tavalodet mobarak hamishe movafagh bashi golam.


مرسی
مریم
27 تیر 90 14:42
تولدت مبارک عزیم.
من به تازگی به جمع نینی وبلاگیا اضافه شدم.خوشحال میشم پیش ما بیای


حتما
باباي پارسا
27 تیر 90 23:09
خدا حفظش کنه کسرا جون را
گفتم حالا که بچه هاي هم سن پارسا را پيدا کردم چطوره باهمديگه دوست بشن آخه روز تولد کسرا و پارسا يه روزه. شما هم بهمون سر بزنيد

حتما
محمدی
27 تیر 90 23:49
با عرض تبریک
امیدوارم کسری و خونوادش همیشه خندون باشند.




ممنونم
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 0:35
تولدت مبارک کسری جون الهی زنده باشی گلکم با کارهای قشنگت بوسسسسسسسسسسسسس
مریم
28 تیر 90 10:19
مرسی گلم.امیدوارم بتونم اینجا دوستای خوبی پیدا کنم.
خاله مریم(خاله کسری)
28 تیر 90 12:30
سلام. وایییییییییییییی
من فدات شم خاله.عسلم .
تولت مبارک عزیز خاله.الهی 120 ساله شی در کنار مامان و بابا.
مامان سودابه مثل خودت مهربون و ناز


اخی مرسی مریم جان
مامان زهرا نازنازی
28 تیر 90 12:51
سپاسگزار از لطف شما
مامان رها
28 تیر 90 13:04
سلام عزیزم مبارکه به سلامتی الهی صد ساله بشه جیگر طلا،راستی گلم کد رها برای شرکت در مسابقه نی نی شگفت انگیز 27 است اگه رای بدید خوشحال میشیم


حتما موفق باشی
baharak
28 تیر 90 13:10
سلام خانومی..چرا نشه حتما همین کارو میکنم فقط چند عکس کامل تنه از اقا کسری برام ایمیل کن.. behtarin.bahara@yahoo.com
مامان تربچه
28 تیر 90 17:34
هورااااااااااااااااااااا
مبارکککککککککککککککه
انشاالله زیر سایه ی امام زمان (عج) و پدر و مادر 120 ساله بشی


از دعای شما
محبوبه
28 تیر 90 18:20
کسرا کوچولوی جیگر تولدت مبارک باشه عزیزم
ایشالا تولد 120 سالگیت گلم
بووووس
این گلها هم تقدیم به کسرا جون و مامان مهربونش


مرسی گلم
تکتم مامان پارسا
28 تیر 90 18:41
سلام سودابه جان تولد پسر گلت رو تبریک می گم ، همه پست هایی رو که گذاشتی خوندم چه کار خوبی کردی خاطراتش رو نوشتی ، مطمئنم وقتی بزرگ شه از داشتن این وبلاگ و خوندن خاطراتش کلی ذوق میکنه ، امیدوارم خدا همه ی این فرشته های کوچولو رو برای پدرا و مادراشون حفظ کنه


ممنونم عزیزم انشاالله تولد پارسا جون
بهارک
29 تیر 90 20:32
سلام.. خانومی منتظر عکس اقا کسری هستم ..
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:21
مبارک مبارک تولدت مبارک
کسرا جون عزیزم تولدت مبارک
الهی صد ساله شی
نه صد و بیست ساله شی
نه صد و بیست سال کمه
همیشه زنده باشی


منونم انشاالله ابوالفضل جان به سلامتی بدنیا بیاد
بهارک
30 تیر 90 16:51
سلام..یکسالگی این گل پسری مبارک..باشه عزیزم هر وقت تونستی بفرست..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد