کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

شب بدی بود...

1392/8/23 22:09
نویسنده : مامانی کسرا
475 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp10.gif

 

دیروز سر شب یهو ناگهانی شروع کردی به جیغ زدن!

به هیچ صراطی هم مستقیم نبودی!

گفتم مامان دلت درد میکنه گفتی آره، یعنی حرف که نمیزدی با دست دلتُ نشون دادی!

کلی نگرانت شدم!قربونت برم هیچی هم که حاضر نبودی بخوری!

حتی نبات داغ،فک میکردی بد مزه است !

هر چی قسم و آیه که، مادر فدات شم شیرینه بخور تا حالت خوب شه!

نه !! اصلا حاضر نبودی طرف دهنت ببری!

دیدم آب ریزش بینی داری و مرتب آب دهنت ُتف میکنی!

پرسیدم ازت گلوت درد میکنه ؟گفتی آره و دوباره جیــــــــــــــــــــــغ فرابنفش بود که تو خونه پیچید!

خیلی دارو با خودم از ایران نیاورده بودم!

یه سرماخوردگی بزگسالان نصف کردم به چه بدبختی  بهت بدم!

هی جنابعالی تف میکردی هی من دوباره میرفتم نصف قرص

حل میکردن تو آب ،دوباره جنابعالی میدادیش بیرون!

گفتم مامانم یه بار قورت بده تمــــــــــوم!مگه گوش میدادی!

البته این بی اعتمادی که بهم داری واسه دارو خوردن  تقصیر خودمه!

بگذریم

خیلی نگران شدم!زنگ زدم آقا پرویز دوست بابام!

گفت نگران نباش یه شربت اینجا هست به اسم آلُوین داروخانه میده اگه دیدی بدتر شد برو واسش بگیر

خدا رو شکر یه داروخانه شبانه روزی هم با فاصله ۵ دقیقه  نزدیکمون هست!

تا من با تلفن حرف میزدن بابایی بهت یه لیوان آب پرتغال داده بود

تلفنُ که قطع کردم دیدم نه خوبی خدا رو شکر سوپتُ خوردی و با  دهن باز

روی پام خواب رفتی!

امروزم بابایی زنگ زد مونیکا گفت سرما خورده نمیاد،جالب بود مونیکا گفته بود

آره این اتفاق واسه خیلیا افتاده!

الانم خوبی رو به روم نشستی و داری با گوشیم پازل حل میکنی!

قربونت برم الهی

 

عکس جدید ازش ندارم!

چند روز پیش خواست ازش اینجوری عکس بگیرم،وقت نشد بذارمش ،الان میذارم.

البته ماجرا عکسه هم جالبه میگفت مامان وقتی من دارم میرم ازم عکس بگیر!

وقتی من نیستم!مثلا قایم شدم،یا سرم نیست!

نمیدونم چی تو ذهنش بود!میخواست ببینه وقتی نیست مثلا آشپزخونه چه شکلیه

یا از پشت سر چه شکلیه؟

خلاصه نفهمیدم فانتزی ذهنیش واسه اینکار چی بود!

اما کار باحالی بود!

ازش عکس میگرفتم بعد تازه بلافاصله میاومد نگاشونم میکرد!

 

 

                                                                                            خدایا مواظبش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پریسا مامان کیان
23 آبان 92 14:56
آخیش عزیزم خدا بد نده. از این ویروسای رنگارنگ اینجا هم زیاده. مواظب خودتون باشین. بهتر باشی کسرایی.به خدا میسپارمت کسرا جونم.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی پریسا جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 آبان 92 16:52
خدا را شکر عزیزم که حالا حالت خوبه ایشالله هیچوقت دیگه مریض نشی عزیزم
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مهسا
23 آبان 92 19:20
آخی، ختماخیلی واست سخت بوده مامانی کسرا جون. ایشالا همیشه سالم و شاد باشید همگی.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم ،لطف داری شما
فریده
25 آبان 92 9:40
مامان کسرا باهامون قهر کرده دیگه یادمون نمی کنه دیگه سری بهمون نمی زنه دوستم نداری؟ راسشو بگو من طاقتشو دارم ولی من تو رو دوست دارم من کسرا رو دوست دارم ، سودابه جون رو دوست دارم . هر جا هم که باشی واست آرزوی سلامتی می کنم
عمه هانیا
25 آبان 92 12:02
عزیزم ناراحت شدم خدا کنه هیچ وقت مریض نشی و الان که مریض شدی زودی خوب شی دوست داشتنیه من
مامانی کسرا
پاسخ
ديشب دوباره يكم تب كرد اما الان خوبه مرسي هانيا جان
پریسا مامان کیان
25 آبان 92 13:38
کسرایی سلام عزیزم.خوبی؟نکنه راستی راستی سرما خوردی رفت؟ مامانی چطوره پسرمون؟ خیلی که درگیر ویروس نشدید انشالله. انشالله بهتر باشی مرد کوچولو. مواظب خودت باش.مامانی تو غربت گناه داره غصه بخوره. انشالله فقط خبرسلامتی و شادی بشنویم ازتون.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی پریسا جون خوب خدا رو شکر یکم دیشب تب کرد اما الان بهتره
پسر دایی کیان
25 آبان 92 13:43
سلام کسرا جون. من کیانم . مامانم گفت پسر عمه ام سرما خورده. منم گفتم بیام عیادت. منم خیلی تند تند سرما میخورم. طوری نیست. اصلا سرما مال ما مرداس دیگه. قوی باش خب؟ من میخواستم واسه عیادتت شیر خشک بیارم مامانیم گفت زشته. میخواستم گولومو که خیلی دوست دارم بیارم مامانیم گفت زشته. به جاش این گل رو داده به من گفته بیارم واسه تو. من که نمیدونم گل خوشمزه تره یا گولو. ولی خب مامانه دیگه من رفتم دیگه. تو خودت هوای خودت رو داشته باش.باشه؟
مامانی کسرا
پاسخ
کیان جونم الهی قربونت برم،من مردم از خنده،شما چقدر آقایی که اومدی عیادت پسر ما الهی دورت بگردم عمه مرسی چه گلای قشنگی عزیزم ببخشید ما واسه پذیرایی چیزی نداریم بیاریم خدمتتون فقط میتونیم ماچتووون کنیم صدتا بوس واسه آقا کیان عزیز
مامان بردیا
25 آبان 92 16:20
الهی هیچ وقت مریض نشی گلم
مامانی کسرا
پاسخ
الهی همه نی نی ها سالم باشن
مامان محمد پارسا
25 آبان 92 17:45
سلام مامانی انشاالله همیشه سلامت باشید پسلی ما هم چند وقت مریضه علایم شبیه نی نی شما بود خدا رو شکر بهتر شده
مامان پویا
25 آبان 92 18:00
خدا بدنده عزیزم ایشالا که همیشه حال کسری جون خوب باشه درپناه خداو زیر سایه ی پدرومادر خوب ومهربونش.
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از شما خاله خوب و مهربون
صبا
25 آبان 92 19:41
سلام ايشالله خوب ميشه نگران نباش از طرفم ببوسش
مهسا
26 آبان 92 0:13
اقا کسرا حالت بهتر شده؟ ایشالا که خوب هستی و ما رو از نگرانی در آوردی..ایشالا.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي مهسا جون كه احوالپرس كسرا هستي يكم آب ريزش بيني داره اما خوبه خدا رو شكر
صـبــا خاله ی آیـــســـا
26 آبان 92 9:03
عزیزم کسرا جونم انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نشی
مامانی کسرا
پاسخ
مرسي خاله مهربون و عزيز
یه دوست
26 آبان 92 16:16
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=140گلم این سایت ممکنه در بعضی از مشکلات به شما و کسرا جان کمک کنه موفق باشی
مامانی کسرا
پاسخ
ممنون از وقتی که گذاشتید سایت مفیدیه...
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 2:00
بفرمایید خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد