کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

پسر که باشی

1392/8/20 17:11
نویسنده : مامانی کسرا
4,852 بازدید
اشتراک گذاری


Caillou escribiendo

 

پسر ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ..

 پسراست دیگر،

بلندپرواز و رویایی.

گاهی از سنگ سخت تر، گاهی از گل نازک تر.

به دست می آورد و از دست میدهد.

می خندد بلند و اشک می ریزد بی صدا.

ﭘﺴﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻥ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺑﭽﻪ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ ﻭ بیرون ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﻣﺤﮑﻢ.

باید آدمی کند

و حوایش را به هوس نفروشد.

باید شکست بخورد تا عبرت بگیرد.

مسولیت دارد.

باید روزی مرد بشود.

و چقدر سخت که مرد، مردانگی به دنبال دارد.

گاهی در بچگی مرد می شود،

به تنهایی... درکوچه پس کوچه های بدبختی.

گاهی در جوانی...

و گاهی هم در بزرگسالی،

وقتی خوشبختی را از دست بدهد. وقتی غم ببیند.

پسر که باشی باید شانه هایت سکانس های فراوان ببیند،

باید روی دوشت خیلی چیز ها را حمل کنی.

گاهی یک سر با موهای مشکی،

و گاهی یک گونی با گچ های سفید.

روزی گریه هم میکنی،

ولی اشکت از روی ضعف نیست،

از روی مدت طولانیست که قوی بوده ای.

پسر که باشی

 ﺩﻟﺨﻮﺷﯿﻪ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ، ﺳﻮﯾﻪ ﭼﺸم  ِ  ﻣﺎﺩر.

 ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺧﻮﺵ ﺑﺎشد ﮐﻪ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻫﺶ ﺑﺮﺍﺩﺭ است.

سخت ِ !

کوچولوی سه ساله من،تو یه پسری .

الان یه پسر بچه شیطون و بازیگوش! یه پسر بچه مهربون و دوست داشتنی

وقتی دستاتُ دور گردنم حلقه میکنی و میگی" مامان بوست کنم"!

اون لحظه تمام ملائکه عرش دارن به من حسودی میکنن

و من چقدر لبریز خوشبختی میشم عزیزم.

ممنونم که هستی برای اینکه داری خیلی درسها بهم میدی

کسرا من تو رو بزرگ نکردم مامانم ،تو منُ پرورش دادی!

در کنار تو دارم خیلی چیزا یاد میگیرم که ای کاش زودتر شروع به یادگرفتن کرده بودم عزیزم.

خدایا،بارخدایا ازت ممنونم به خاطر این لذت ،بخاطر این راه ،بخاطر این مسلک...

کمکم کن و بهم قدرت بده که بتونم ادامه بدم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آبان 92 18:19
خیلی زیبا بود مامان خدا خانواده خوشبختتون را سالم و سلامت نگه داره همینطور کسری خوشگلم و
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی مامانی مهربون و دوست داشتنی
ارغوان
20 آبان 92 18:51
خانم اين پستا چيه ميذارين دل مردمو آب ميندازين! اونوقت ما كه پسر نداريم الان تكليفمون چيه؟
مامانی کسرا
پاسخ
ای جااان ما قربون دل کوچیک شما بریم انشالله شما هم پسر دار میشی
پریسا مامان کیان
20 آبان 92 20:12
سلام. واااااااااااااااااای سودابه،کیانم منو بوس میکنه. فقط منو. خیلی کیف داره. واقعا قابل توصیف نیست. خدا رو شکر که ما پسر داریم. من که همش شکر میکنمو افتخار. بزرگترین نعمت دنیا اینه که مادر باشی. و در آینده هم مادر شوهر.فک کنننننننننن مواظب خودتون باشین. دوستدار همیشگی شما: مامان پریسا و کیان کوچولو
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم،انشالله همه بچه ها سالم باشن! من که همه جا گفتم مادر شوهر بدیـــــــــــــــم!!!! حالا هر کی مرده دخترشُ بده پسر من!
مهسا
20 آبان 92 20:47
وای چقدر قشنگ بود...کلی ذوق کردم عزیزم. ایشالا همیشه شاد و پیروز باشی.
مامانی کسرا
پاسخ
مرسی عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
21 آبان 92 1:53
وای عزیزم چقدرزیبا بود اون قسمتی که تکیه گاه خواهرو..... آخ چه حالی میده برادر غیرتی داشته باشی الهی الهی همیشه شاد وخوشبخت باشید
مامانی کسرا
پاسخ
مینای مهربون و عزیز ممنونم خانمی
ارغوان
21 آبان 92 7:16
سودابه جون من حاضرم عروست بشما چند وقت ديگه ارشدمو ميگيرم، شاغل هم هستم، با فضل و كمالات، از هر انگشتم ١٠٠٠تا هنر ميريزه، به كسرا جون هم كه علاقه دارم، ميام عروست ميشم دوتايي با هم آقا كسرا را مواظبت ميكنيم (آيكون همسر مواظب شوهر) من عروس بسازي هستم سودابه جون بذار بيام اونجا حالا با آقا كسرا حرفامونو بزنيم تا ديگه خدا چي بخواد
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزمییییییی شما بیا بشو تاج سر مااااااااا خداخیرت بده اگه بیای اینجا و منُ نجااااات بدی تا عمر دارم دعات میکنم البته قول نمیدم به خوش اخلاقی باباش باشه حالا بازم فکراتُ بکن!یه موضوعی هم که هست من فک کنم خیلی مادر شوهر بداخلاق و بدجنسی باشم حالا بازم خود دانی،اگه مشکلی نیست بسم الله...
فریده
21 آبان 92 9:21
خیلی زیبا بود. پرهام کسی رو بوس نمی کنه ولی بعضی مواقع که خوابیده دستش رو می اندازه دور گردن من و نفس هامون با هم یکی می شه . همیشه می گم این بهترین حس توی زندگی منه . به قول شما فرشته ها هم به آدم حسادت می کنن. امیدوارم همه بچه ها سالم و سلامت باشن.
مامانی کسرا
پاسخ
عزیزم خدا سالم نگهش داره پرهام جونُ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد