کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

سیام پارک

1392/8/18 1:47
نویسنده : مامانی کسرا
805 بازدید
اشتراک گذاری

 

                               تصاویرشباهنگ Shabahang

 

سیام پارک مقصد بعدی ما بود که اگه اشتباه نکنم سوم نوامبر اونجا بودیم

پارک آبی خیلی خیلی بزرگ و قشنگی بود!

در نوع خود یکی از بهترین ها در دنیاست!

که البته این پسر کوچولوی ما میترسید بر ِ  و از سرسره هاش بیاد پایین

و معمولا من یا بابایی باهاش میرفتتیم.

پارک پربود از انواع اقسام سرسره ها با طراحی های مختلف و تجربیات جدید

چون کسرا نمیتونست سوار هیچکدوم بشه مجبور بودیم تک تک بریم،

ینی اول من میرفتم بعد بابایی

و جالب اینجا بود اول از همه ندونسته من بیچاره رفتم 

از خطرناکترین و ترسناکترین سرسره اومدم پایین !!!!

تا چند لحظه بدنم میلرزید اما از یادآوریش ناخودآگاه خندم میگرفت!

این آخر ِ همون سرسره است، رسما شتاب جی رو آدم توش احساس میکرد!

وااای یادم میاد به خودم میگم دختر تو چجوری رفتی!

تکو تنها....

 

این محوطه بازی هم واسه بچه ها بود هم بزرگترا، چرا؟

اون کله میمونی که اون بالا میبینید،هر بیست دقیقه ای یه بار پر میشد و زنگ میزند.

ما دیدیم یه جماعتی یهو ریختن زیرش که آب بریزه رو کله شون!!!

الله اکبر از دست مردم...

 

 

بچه ما هم از تمام این عظمت فقط به بازی با این آبپاش کوچولو ها رضایت داده بود

 

 

البته آخرش با بابایی تا اون بالاهاش رفت...

 

  

یه قسمت خیلی باحال و رویایی هم درست کرده بودن که موج مصنوعی تولید میکرد

واسه قدم زدن عالی بود.

کسایی که میخواستن تو آب راه برن یا بخوابن می اومدن اینجا

چون عمقش خیلی کم بود .

یه جورایی اقیانوس رو شبیه سازی کرده بودن با عمق کم!

 

 

تا حالا شنیدید یه نفر بره جزایر قناری حاجی بشه!!!!

حالا ببینید...

 

 

این سرسره از اون وحشتناکای روزگار بود، هم ارتفاعش زیاد بود هم شیبش!

ینی رسما سقوط آزاد بود!

هر چی با خودمون گفتیم بریم ! ممکنه دیگه به این زودیا نیایم اینجا ،نشد که بشه!!!!!

فقط به نگاه کردن رضایت دادیم!

 

 

روز خوبی بود،کسرا که حسابی خسته شده بود!

نمیدونم واسه آب و هواش بود یا فعالیتمون زیاد بود زمان خوابمون دو برابر سوئد شده بود!

خودمون دیگه داشتیم کلافه میشدیم از هر طرف ولمون میکردن خواب بودیم!

حالا من و کسرا بیشتر بابایی کمتر...

سیام پارک واقعا جای قشنگی بود اگه گذرتون اوفتاد به تنریف این پارک رو از دست ندید.

                                                   نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم، خدایا ممنون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بهار
18 آبان 92 2:01
قالب وبلاگ کاملا سفارشی برای کوچولوی نازتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 آبان 92 3:22
وای مامانی چه جای باحالی بوده خوش بحالتون
منم میخوام
وای اون سر سره آخری خیلی وحشتناک بوده هااااااااااااااااااااا یعنی سکته میزنه آدم
عزیزم کسرا جون ببین چه همه آبازی کرده



قدمتون رو چشم تشریف بیارید ما هم میریم به گردش
آره واقعا البته ن یادم رفت توضیح بدم که آخر تونل از داخل یه آکواریوم رد میشه که خیلی هیجان انگیز
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 آبان 92 7:34
وای چه جای قشنگی
مامان مهربون همیشه خوش باشید و سلامت به همراه خانواده گلتون


مرسی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 آبان 92 7:35
کسری جونم معلومه خیلی بهت خوش می گذره همیشه شاد و خرم باشی عزیزم


آره خدا رو شکر بهش خوش گذشت ممنون خانمی
مامان میلاد
18 آبان 92 7:35
وای چه جاهای خوب و زیبایی رفتین عزیزم خوش به حالتون نهایت استفاده رو باکسرای گلم ببرید .ما که عمرا بتونیم بیایم همچین جایی و فقط حسرت دیدنش رو میخوریم .امیدوارم که همیشه با هم خوب و خوش باشید
راستی آدرس رو به ایمیلم بفرستین ممنونتون میشم

مرسی عزیز دلم
زندگی واسه هر کی یه جور میگذره شماها شریم شادی و غمم هستید واسه همین دوستون دارم
فریده
18 آبان 92 9:13
سلام
چقدر خوشحالم که بهتون خوش گذشته . ان شاالله همیشه به تفریح و خوشی بگذره . بابا عجب سرسره هایی .خیییییییلی باحال بوده . باید همشون رو امتحان می کردی.


واقعا ترسناک بودن!
یه چی میگم یه چی میشنوی
مهسا
18 آبان 92 11:27
عجب تولدی شدهخدا رو شکر. موج مصنوعی....چه چیزا که ادم نمی شنوه...می گم واسه من خوبه بیام اونجا و شتاب گرانش زمین رو خوب حس کنمواسه ادامه تحصیلم هم خوبه.


دقیقا ،تمام علم فیزیک میاد جلوی چشمت راه میره!
از گرانش و موج گرفته تا خلا...
همه رو حس میکنی
پریسا مامان کیان
18 آبان 92 12:34
وای چقدر اختلاف دما داره با سوئد.
الهی قربونت برم کسرایی با اون مایوی مردونه ات. داری بزرگ میشیااااااااااا. کنار کیان ما الان تو کلی مردی.
وای چقدر این پارک خوشگلههههههههههههههه. چرا سوار اون سر سره نشدییییییی. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا رو شکر که خوبید و خوش.

مطمئنم اگه تو بودی حتما سوار میشدی میدونی سرعت آدم به چند میرسید؟
27 متر بودتو 7 ثانیه می اومدی پایین
یعنی 85 کیلومتر برساعت!!!!!
میدونی یعنی چی؟یه ماشین که با سرعت85 کیلومتر از جلوت رد شه!
ویژژژژژژژژژ...
ارغوان
18 آبان 92 18:13
واي چه كيفي كرديم چقدر اون اقيانوس مصنوعيه قشنگه كاش از خودتم يه عكس ميذاشتي سودابه جون
اون سرسره هه چقدر خوفناكه خوب شد سوارش نشدينا


آره خیلی خیلی قشنگ بود،باید از نزدیک میدیدش بینظیر بود
از خودم؟نمیشد!
تازه کلی گشتم یه عکس با لباس مناسب پیدا کردم گذاشتم!
مهسا
18 آبان 92 19:22
مامانی کسرا جون وای....چقدر قشنگ هم حساب کتاب کرده85کیلومتر بر ساعتعالیه...من بودم امتحان می کردم.


آره از آقاهه پرسیدیم سرعتُ!گفت خودتون حساب کنید!
ما حساب که کردیم دیگه کلا بیخیال شدیم
مهسا
18 آبان 92 21:53
داشتم فکر می کردم چطور حسابش کردید؟ حرکت قائم که نیست...حرکت پرتابی هم نیست؟ یا پرتابی؟ اخه اونوقت زاویه هم مهمه...الان چند ساعتیه ذهنم درگیر شده.

(V=√(2gh
هسمر جان با این فرمول حساب کرد، عزیزم
مهسا
18 آبان 92 23:20
آخه باز جور در نیومد که...این فرمول واسه وقتیه که حرکت فقط قائم باشه و سرعت اولیه هم صفر هست. آخه اینجا حرکت که قائم نیست. تحت زاویه هست...

23=529.2√=(V=√(2gh=√(2*9.8*27

تازه این میشه متر بر ثانیه. چون ارتفاع بر حسب متر بود.


مامانی کسرا
پاسخ

خوب همین عدد رو ضرب در 3.6 کن، تقریبا 83 میشه ، منم خیلی بی ربط نگفتم عزیزم
سرعت اولیه صفر دیگه، نیرویی بهش وارد نمشه از حالت سکون حرکت میکنه
شیبش خیلی زیاد بود میشد تقریبا قائم فرض کرد!البته حالت ایده اله دیگه تو فیزیک معمولا از یه سری پارامترها صرف نظر میشه دیگه!!!!
مهسا
20 آبان 92 9:03
آره الان مشکلم حل شد. درسته چند شب بود خواب راحت نداشتمآره دیگه تقریبی هست.
مامانی کسرا
پاسخ
خدا رو شکر شما رضایت دادی مهسا خانم گل وعزیز!بی شوهری چه به روز آدم میاره!!!!!میبینی مادر؟؟؟؟
مهسا
20 آبان 92 20:51
آره دیگه....دوری از همسر آدم رو اینجوری می کنه...یه مسله خیلی ساده بود ها..اینقدر درگیر بودم باهاش می دونی؟ من کلا اینجوریم..گاها همسرم می خنده می گه چرا اینقدر گیر می دی؟ البته خواستم تو این قسمت نطرات کمی به فیزیک مسله نگاه کنیم بقیه هم کیف کنن.
مامانی کسرا
پاسخ
میخوام یه اعتراف کنم من از فیزیــــــــــــــــــــک متنفربودم!!!!!!! هر چقدر شیمی رو دوست داشتم فیزیک عذاب من بود! البته این مال دوران جاهلیته الان حتما بهتر شدم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد