کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

برای پسرم کسرا

1392/7/22 5:39
نویسنده : مامانی کسرا
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

divider-193.gif

 

میگن بچه بادوم  ِ و نوه مغز بادوم!

حالا اگه این مغز بادوم اولین مغز بادوم هم باشه دیگه ببین چی میشه!

 

        تو اولین خونه ای که چشم باز کردی ، خونه بابا مهدیت بود،اولین گریه ها،

اولین غلت زدن،اولین قدما ، حتی اولین کلماتت رو هم اونجا گفتی ،

نمیدونم چند ساله ای وقتی داری اینا رومیخونی؟ کجایی؟ و یا در چه حالی؟

اول ازهمه امیدوارم سالم باشی ،شاد و در بهترین موقعیت ممکنه.

دلم میخواد اینا روبدونی،حتی اگه سالها از این اتفاقات گذشته باشه:

امروز وقتی این نظرُ از بابا مهدیت خوندم دیدم چقدر تلاش من عبث بوده که میخواستم کاری کنم 

که شما یاد هم نیافتید،تازه وقتی امشب دیدم دوباره داری در موردشون حرف میزنی

و میگی "میخوام برم پیش بابا مهدی" فهمیدم چقدر دل به دل راه داره ،

نمیشه ریشه رو از ساقه جدا کرد،نمیشه قلب آدما رو پاک کرد

خاطرات ثبت شده تو ضمیر ناخوآگاه آدما به این راحتیا فراموش نمیشه ، 

من که چه عرض کنم حتی فاصله ها هم نتونستند اینکار و بکنه.

"بانام یادخدا

سلام

پسرم کسرا دوستت دارم .

خوب ِ من دوستت دارم .خدامیداند آن چنان دوستت دارم که بلبل گل رادوست نداشته است

وماهی آب را . توهستی منی ،تو هوای منی ، تو زندگی منی ،

درتوزنده ام وبا تو زنده ام .امیدوارم که همیشه سالم سلامت سعادتمند پیروز موفق باشی انشالله"

 

کودکم قدردان و دست بوس آدمایی باش که واست زحمت کشیدن و

الان با کلی شوق این کلمات رو واست مینویسن تا حداقل با گفتن بخشی از احساسشون

دلتنگیشون رو اندکی التیام ببخشن.

صداتون که تو خونه میپیچید منم دلم تنگ میشد، چه برسه به کسرا

امیدوارم شرایطمون رو درک کنید و خودخواهی ما رو ببخشید.

اما همیشه ممنون دارتون هستیم واسه تمام عشقی که به کسرا دادید...

                                                                                           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فریده
22 مهر 92 10:10
خدا سایه بزرگتر ها رو از سر ما کم نکنه . سایه بابا مهدی رو هم از سر کسرا جون.
چقدر جملات زیبایی بابا مهدی گفته و چون از عمق وجودش بوده به دل مینشینه


آره واقعا
مامان ساینا
22 مهر 92 12:41
میگم سودابه نظر قبلی رو پاک کن یه جاهاییشو... فقط برا تو نوشتم
چون این پست خوندم دلم گرفت یاد خودم افتادم


باشه عب نداره تاییدش نمیکنم
مهسا
22 مهر 92 16:15
وای واقعا احساساتی شدم و چشمام پر شد...بغض گلوم گرفت...
( کودکم قدردان و دست بوس آدمایی باش که واست زحمت کشیدن ...) وای خیلی احساساتی شدم.
واقعا قشنگ می نویسید.


عزیز دلم
شقایق
22 مهر 92 17:42
کسرا جونم پسرم ماهم قدر این مامان نازنینو بدون که درسای زندگی و چقدر روان و خوب بهت یاد میده ایشالا که خدا اول سایه پدر و مادر و بعد سایه بزرگترا رو بر سر اقا کسرا مانگه داره
عزیزم قلم خیلی گیرای داری


مرسی ازحرفای قشنگه شما
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 17:57

دوستتون دارم


♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
23 مهر 92 1:00
عزیزدلم چقدر بااحساس
قشنگم مطمئن باش واین بدون که کسرای عزیزت وعزیزمون با این همه عشق واحساساتی که نثارش میکنید احساسی که خالصه احساسی که هیچ وقت ریا درش نیست احساسی که از عمق وجودتون نشات میگیره وبا نفسهای عاشقتون جون میگیره
، به معنای واقعی کلمه درک خواهد کرد ودر ضمیر ناخوداگاهش حک خواهد شد که همیشه عاشقانه کسانی راکه برایت با عشق دوستت دارم را معنا بخشیدن بپرستی وهمون طور با همون احساس بهشون بگی دوسشون داری
سودابه جون زندگیتون عاشقانه ولبهاتون پراز لبخند حدا باشه

ممنونم عزیزم از این جملات پر انرژی و زیبا،روزگار بر وفق مرادت باشه عزیزم
مامان میلاد
23 مهر 92 7:11
سلام گلم.آدرسم به دستتون رسید؟منتظرتون هستم دوست خوبم


ببخشيد تو رو خدا من نظرات خصوصي رو خيلي چك نميكنم بايد حتما بهم بگن تا برم ببينم
الان ديدم و جواب دادم
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 مهر 92 9:41
عزیزم چقد ر این پست پر از مهربانی و محبت و عشقه خیلی زیبا بابا مهدی برا کسری جون ابراز محبت کردند و چقدر زیبا مامان مهربون قدردان محبتشون هستند ارزو می کنم همواره کانون پر از عشق و محبتتون پایدار باشه


ممنونم عزيزم انشالله شما هم هميشه شاد و سالم در كنار عزيزانتون زندگي خوبي داشته باشيد
پریسا مامان کیان
23 مهر 92 9:45
وای چقدر قشنگ بود. اونروز که تو نظرات سالگرد ازدواجتون این نظر رو خوندم کلی کیف کردم حالا دیگه بیشتر. خدا حفظشون کنه



گیله وا
23 مهر 92 22:59
رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد

ما به قربان تو رفتیم و همانجا ماندیم ...
سلام...عیدت مبارک گلم...


ای جااااااااان
شیمی موحبتا قوربان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد