کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

روزگار به وقت ما

1392/7/20 20:49
نویسنده : مامانی کسرا
514 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اگه تمام هفته برف و بارون بباره ، اصلا سنگ بباره ،مهم نیست

دعا کنید شنبه ها و یکشنبه ها هوا آفتابی باشه!

نمیدونید چقدر آدمُ سر حال میاره ،پاشی ببینی به! چه آفتابی! 

امروز زدیم بیرون،چون هم هوا خوب بود و هم یه مناسب قشنگ بوووود

رفتیم جنگل نوردی!

من امروز متوجه شدم کسرا خدا رو شکر کاملا برعکس منه!چرا؟

چون من آدمی هستم که از مسیر نمیتونم لذت ببرم،دوس دارم زودتر برم به مقصد برسم

اما کسرا کاملا برعکس!

ازطولانی بودن مسیر،از کشف کردن جاهای جدید،از بالا و پایین رفتن خیلی خوشش

میاد،از مسیر صاف خوشش نمیاد حوصله اش سر میره!میگه خسته شدم

اما از شیب و دره و کوه و...

امیدورام  از بالا و پایین زندگی هم خسته نشی مامانم.

خلاصه از امروز بگم که یهو ساک همیشه آماده مون رو برداشتیم و رفتیم

 

یه جای دنج با نور آفتاب پیدا کردیم و بساطمون رو علم کردیم

چادر زدیم ، آتیش روشن کردیمкостер

 

پدر و پسر جوجه کباب واسمون درست کردن و انصافا سنگ تموم گذاشتن!хомка

 

 

بعد از ناهار پسرجنگل بان من  رفت به  جانور شناسی و قارچ شناسی وحشره  شناسی...

 

قارچهای بیچاره قبلا له شده بودن! کسرا فقط میخواست صافشون کن! اما چون میترسیدیم

سمی باشن با چوب وراندازشون میکرد!11.gif

 

 

و اما بگم از مناسبت امروز که 20 مهر ماه بود و سالگرد ازدواج ما!

بعله یه کیک خونگی با چهار تا شمع 

که همگی با هم فوت کردیم!

                                                     1.gif 

 

بعضی اتفاقات رو اگه بخوای به عدد بسنجی میبینی خیلی کمن!

اما به عمقشون که نگاه میکنی میبینی اووووووو
4سال زندگی مشترک شاید از لحاظ کمیت کم باشه اما کیفیت ....
سرنوشت چه بازیا کرد!
امروز که بعد از چهار سال پشت سرمُ نگاه میکنم میبینم چقدر بالا و پایین داشتم،چقدر لبخند،چقدر
اشک،چقدر دوری، چقدر انتظار...
اما قشنگ بود،همش قشنگ بود، قشنگ و یه یادموندنی . 
و چه ثمره شیرینی داشت این با تو بودن.
دعا میکنم ختم به خیر شه،
 شما هم دعا کنید واسمونlove
 
                                                            خدایا شکرت بخاطر این روز قشنگ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

پریسا مامان کیان
20 مهر 92 21:57
سلام. به به چه پست قشنگی بود. مبارکه سالگرد ازدواجتون. انشالله سالهای سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید و به معنای واقعی در کنار خوشیهای زندگی به پای هم پیر بشید. دوستتون داریم.


مرسی پریسا جونم شما لطف داری عزیزم
مامان فرح
20 مهر 92 22:06
سلام چهارمین سالگرد ازدواجتان مبارک، تلاش هر دوی شما را برای موفقیت زندگیتان و خوشبختی کسرا تبریک گفته برای هر سه تان آرزوی سعادت سلامت میکنم

مرسی مادر جان
انشالله شما سالهای سال خوب و خوش و سلامت باشید
مامان راضیه
21 مهر 92 0:36
سلام عزیزم
چند وقتی بود نشده بود بیام سر بزنم بهتون ببخشید
خدا رو شکر که همه چیز خوبه
و خدا رو شکر که به موقع اومدم واسه تبریک
تبریک میگم عزیزم سالگرد شروع با هم بودنتون رو انشالا که چرخ روزگار به کامتون بچرخه


ممنونم عزیزم.
خیر انشالله،مسافرت بودید؟
امیدوارم شما هم رد پناه خدای مهربان خوب و خوش باشی
بابا مهدی
21 مهر 92 0:42
سلام امیدوارم که خوب خوش شاد باشید همیشه درکنارهم سالم خوشبخت سعادتمندباشید امروز هرکاری کردیم که باشما ارتباط برقرار کنیم تبریک بگویم سالگردازدواجتان را موفق نشدایم مبارک باشدسالگرد ازدواجتان انشالله


ممنونم بابا مهدی عزیز انشالله شما هم سالهای سال سالم وتندرست سایه تون بالای سر ما باشه ممنونم از اینهمه محبت
بهاره مامان ونداد
21 مهر 92 0:55
ای جان از این پسر ماجرا جو منم دقیقا دوست دارم زود تر برسیم به اخرش حوصله لذت بردن ندارم سالگرد ازدواجتون مبارک همیشه در کنار هم خوشبخت وشاد زندگی کنید راستی عزیزم میتونی از اون متن هم استفاده کنی مشکلی نداره


مرسی گلم
ما مامانا فک کنم آخرش بیشتر دوست داریم
مامان طاهره
21 مهر 92 1:03
خدا راسپاس که خوب وخوش وسالمید من هم سالگرد ازدواج تان را تبریک میگم وبرایتان ارزوی سعادت وعاقبت بخیری وسلامتی میکنم وهمیشه دعایتان میکنم

ممنونم مامان طاهره عزیز
از دعای شما انشالله که کسرا هم عاقبت بخیر شه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
21 مهر 92 1:58
سلام عزیزم خوبیین
مبارک باشه قشنگم الهی که همیشه بخندید ودلتون همیشه به روی شادی باز بشه وصدای بلند قهقهه توی خونه عشقتون برپا باشه
الهی همیشه بالا وپایین زندگی رو با سربلندی پشت سر بذازید ودر اینده وقتی برمیگردید بهش یه نگاه میندازید بگید خدایا شکرت که بودی وهستی در کنارمون
خدایا خوشبختیم بانگاه پر مهر تو
الهی همیشه شاد وسلامت وسربلند باشید
الهی همیشه بهترینها نصیبتون بشه
الهی آمین
دوستون دارم

وااااااای خدای من مرسی از اینهمه دعاهای قشنگ ممنونم خانمی
الهی سلامتی و سربلندی همراه همیشگی
زندگیتون باشه
مامان میلاد
21 مهر 92 8:39
سلاااااااااااااااام.به به کبابها نوش جونتون عزیزم.انشاله بهتون خوش گذشته باشه.سالگرد ازدواجتون هم تبریک میگم.انشاله که همیشه با همدیگه خوب و خوشبخت باشید و زندگی به کامتون باشه.بوووووووووووووووووووس

مرسی عزیزم
راستی من جواب اون نظر خصوصی رو میخواستم واستون بفرستم یه ایمیل واسم بذار اگه دوست داشتی البته
شقایق
21 مهر 92 8:46
سلام عزیزم تبریک میگم مبارکه
ایشالا اول اسمون دلتون بعد روزای تعطیل افتابی باشه
کسرا جونم و ببوس


مرسی عزیز دلم
شما همیشه به ما لطف داری خانمی
مامان میلاد
21 مهر 92 8:51
راستی سودابه جون اگه "در مورد وبلاگ"رو میآوردین بالا بهتر نبود؟آخه افتاده پایین پستها


جدا
واسه من که درسته!
دقیقا واسم توضیح میدید چه جوریه؟
فریده
21 مهر 92 9:12
مبارکه عزیزم . سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم امیدوارم همیشه در کنار هم باشید و خوش و خرم زندگی کنید . چه تفاهمی سالگرد ازدواج ما هم 18 مهر بود.
این گلها تقدیم عشق پاکتون.


پس ما هم باید به شما تبریک بگیم!
ممنونم عزیزم انشالله زندگی شما هم پر باشه از لبخند و شادی
بابا مهدی
21 مهر 92 10:13
بانام یادخداسلام پسرم کسرا دوستت دارم .خوب من .دوستتدارم خدامیداندانچنان دوستت دارم .که بلبل گل رادوست نداشته است وماهی اب را .توهستی منی .تو هوای منی .تو زندگی منی .درتوزنده ام وباتوزنده ام امیدوارم که همیشه سالم سلامت سعادتمند پیروز موفق باشی انشااله


ممنونم بابا مهدی شما لطف دارید
مهسا
21 مهر 92 15:54
سلام عزیزم.
وای خیلی خیلی خوشحال شدم.
سالگرد ازدواجتون مبارک
ایشالا همیشه در کنار خانوادهشاد و پیروز و موفق باشید.
ایشالا به پای هم پیر شید.
ایشالا خوشبخت شید.

چقدر سالگرد ازدواجتون قشنگ بوده.
خدا همیشه کمکتون کنه.
شاد باشید.

راستی این قسمت نوشتتون خیلی خوشم اومد.(امیدورام از بالا و پایین زندگی هم خسته نشی مامانم.)

مرسی عزیزم شما همیشه به ما لطف داری
زندگیت سرشار باشه از خنده و خوشی
مهسا
21 مهر 92 15:57
عزیزم همسرم، گوگل آنالیز و فعال کرد. از اصفهان و تبریز و ایلام وآذربایجانغربی بودن. اما نمی دونم چرا سوید رو نشون نداد. شاید از وقتی فعال شده شما هنوز سر نزدید واسه اینه.
مامان ساینا
21 مهر 92 18:24
به به ببین چه خبره اینجاااااااا
لاوِ که داره میترکه
مبااااارکتون باشه سودابه جون ایشالله همیشه در کنار هم از زندگیتون لذت ببرید ایشالله هر روزتون بهتر از دیروز باشه ایشالله امسال پر باشه از موفقیتها و خوشی ها..ایشالله سالگرد پنجم ازدواجتون یه دخمل خوشکل به حامد هدیه بدی
خلاصه براتون بهترین آرزو هارو دارم.. دیروز یاهو نبودی بهت تبریک بگم.. ببخشید دیرشد
دوووووستتون دارم یه دنیا

مرسی عزیزم
ممنون از اینهمه دعای قشنگ
پریسا مامان کیان
21 مهر 92 19:21
دوباره این مهسا همکلاسی من سوئد رو غلط نوشت. همش تقصیر این مدرکای الکیه که تو فوق لیسانس دانشگاه آزاد به ما دادن. من شرمنده....دوست دارم مهسایی


عب نداره شاید "ئ" نداره روی کیبوردش
مهسا
21 مهر 92 19:41
وایییییییییییییی
گوگل آنالیز سوید رو هم نشون داد.
راستی تنطیماتش درست کردیم. خیلی جالبههه.


برو حالشُ ببرعزیزم
مــآمــآنـے
21 مهر 92 20:19
سلام عزیزم
ممنون
اسم نی نی ما هم کسری ه

4 رومین سالگرد ازدواجتون مبارک



عزیزم
خوش قدم باشه
ممنون واسه تبریک
مهسا
21 مهر 92 21:20
سوئد

پریسا جون مشکل اینه که تو کیبورد ( ئ ) پیدا نمی کردم. با عجله (ی ) مینوشتم.
همکلاسی دیگه ضایعمون نکن

سایدای من
22 مهر 92 7:54
سلام مامان کسرایی .ببخشید دیر به دیر میام اخه امسال پشت کنکوریم واسه همین دارم درس میخونم وزیاد وقت ندارم بیام نت .میخوام نهایت سعیم رو بکنم تارشته خوبی قبول بشم تا اگه خدا سایدا رو بهم هدیه داد بهم افتخار کنه برام دعا کنید .ممنون.
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 17:59
4مین سالگرد ازدواجتون مبارک

مرسی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 مهر 92 9:43
مبارکه مامان مهربون ایشالاه همیشه شاد و خرم در کنار هم باشید


مرسي عزيز دلم
مامان پویا
25 مهر 92 21:44
امیدوارم که به کسری جون خوش گذشته باشه به وبلاگ ماهم سر بزنید.


چشم حتما.
عمه هانیا
26 مهر 92 12:47
چه عکس قشنگی گرفتین انشااله کلی از این سالگرد قشنگا داشته باشین کلی دوستون دالم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


ممنونم عمه جووووووووووون
انشالله شما هم همیشه خوب و خوش باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد