کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

سفرمشهد

1390/3/17 20:4
نویسنده : مامانی کسرا
645 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام

مابرگشتیم باکلی خاطره ,کلی تجربه!

بهمون خوش گذشت جای همه دوستان خالی  اگه خدا قبول کنه واسه همه نی نی ها ومامانای نی

نی وبلاگ دعا کردم  مخصوصا اونایی که منتظر تربچشون هستن!

      در مجموع سفر خوبی بود.

کسرا اولین های زیادی رو تجربه کرد اولین باری که مسافرت خارج از استان می رفت اولین باری که

سوار هواپیما می شد اولین باری که مامان نتونست آب جوشیده به کسرا بده

وآب معدنی می خوردniniweblog.com

سفر جالب  و در نوع خود کم نظیری بود برای من هم تجربیات زیادی داشت باید اعتراف کنم مسافرت

با بچه ای که نمی تونه راه بره سخت بود کالسکش با خودم برده بودم ولی تو کالسکه

بند نمی شد می خواست بغل شه دورو برو نگاه کنه هر غذایی نمی تونستم بهش بدم امکان آشپزی 

هم توهتل نبود خیلی از این لحاظ نگرانش بودم مسموم نشه , غذا سنگین نباشه          

                                                                                           niniweblog.com

روز آخر هم هوا فوق العاده گرم بود وآقا کوچولو ما گرما زده شدن خدانیاره بالا می آورد انگاری شلنگ

آب گذاشتن تودهن بچم اصلا نمی دونستم باید چیکارکنم خدا  روشکر توهواپیما خواب رفت

رسیدیم بیدار شد خوب بود اما من خیلی جوش زدم 

       

بهر حال  تموم شد با تمام نق ونوقای کسرا کوچولو با تمام خستگیای من وبا کوله باری از حسای تازه وقشنگ!

 

 
 

کوه سنگی, موزه نادر شاه ,شاندیز ,توس آرامگاه فردوسی ,هارونیه جاهای قشنگی بودن که تونستیم

تواین وقت کمی که داشتیم بریم وببینیم

 

 کوه سنگی،عصرروز جمعه

 

 

     توس آرامگاه فردسی شنبه٢١ خرداد

 

   

به امید سفرهای زیارتی و سیاحتی بیشتر

 

دوستدار تو مامانی           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محبوبه
24 خرداد 90 18:12
زیارت قبول کسرا کوچولو و مامانی مهربونش
مامان تربچه
24 خرداد 90 22:40
سلاااااااااام عزیزم
زیارت قبووووووووول
فهمیدم که برام دعا کردی (مخصوصا اونایی که منتظر تربچشون هستن!) خیییلی بلایی
خووووووووووش به حالت
با این توصیفات فکر کنم به کسری بیشتر از شما خوش گذشته

به منم خوش گذشت عزیزم ولی خوب یکم ناشی و کم تجربه بودم!

مامان ماهان
25 خرداد 90 0:08
زیارت قبول کسری جونم و مامانی جون حسابی بهتون خوش گذشته
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 7:19
سلام مامان مهربون زیارتتون قبول باشه
مامان تربچه
25 خرداد 90 21:46
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
کودک سیتی
26 خرداد 90 1:11
سلام برای نی نی نازتون تون می تونین از سایت من ترانه های انگلیسی رو دانلود کنین تا گوشش با زبان انگلیسی آشنا بشه
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:17
سلام زیارت قبول ماشاالله کسرا جون بزرگ شده امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره
محمدحسین عشق جاودان
29 خرداد 90 12:26
سلام به سلامتي عزيزم .زيارت قبول. ماماني هميشه اولين تجربه ها يه نمه سخته عزيزم.الهي هميشه به سفر . کسرا جونم زيارتت قبول خاله جونييييييي


مرسی گلم
مامان هوراد
30 خرداد 90 11:37
سلام رسیدن به خیر
زیارت قبول و واقعا خسته نباشید مسافرت با بچه این سنی برای مادر سخت پر استرس و خسته کننده است اما شیرینی های خودش را داره امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره

مرسی عزیزم
khaleh Sahba
30 خرداد 90 14:37
azizam kasraiiiii nafasam khaleh sahba nadide asheghete kheili dooostet daram ishala zood biam bebiiiinamet khordanie man booooooooooooooooooooooos
مامان زهرا نازنازی
30 خرداد 90 20:26
زیارت قبول زائر کوچولوی ناز
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 20:54
زیارت قبول الهی همیشه بری زیارت خاله


ممنون
زهرا
6 تیر 90 12:12
سلام عزيزم زيارت قبول كسرا جون جا من ببوس
زينب عشق مامان و بابا
6 تیر 90 15:34
سلام گلم زيارت قبول هميشه به زيارت و گردش چه عكسهاي قشنگي هزار ماشاالله …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’`_ آپمممممممممممممممم ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•,آپممممممممممممممممممممممم ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’آپمممممممممممممممممممممممممممم .....`’•,,•’
محمدحسین عشق جاودان
7 تیر 90 10:11
سلام .زيارت قبول دوستون دارم زياد
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 16:28
سلام مامان مهربون خداوند بزرگ فرزند پاک و نازتون رو بهتون ببخشه. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما می باشد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد