کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

جمعه به وقت ماااا

1392/6/9 2:04
نویسنده : مامانی کسرا
328 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فرقی نمیکنه کجای دنیا باشی عصرای جمعه دلگیره

بدجوری هم دلگیره...

آقا کسرای ما اینروزا گاهی به بازی و شیطنت و اذیت کردن مامانش مشغوله گاهی هم 

به تلویزیون دیدن و بازی با موبایل بابایی و دوچرخه سواری و...

 

 

اینم شاهکار جدیدش با همکاری پدرجاااان !

تمام  کاغذا رو چسبوندن به شیشهشکلکــ مهسایی

 

 

امروز رفتیم با هم خرید ،فردا مهمون دارم،برگشتنی هر چی بهش میگم مامان از این طرف بیا به 

حرفم گوش نمیده،منم دستم سنگین بود گفتم اوکی من رفتم توخودت بیا!(البته با عصبانیت!)

بعد از نیم ساعت دیدم هیلان هیلان1( ه ِ ی ل ا ن ) داره میاد کو دوچرخه ات؟

نیست!!!!

تمام محوطه رو سه دور گشتم نبود که  نبود، آخرش شانسی زیر یه پله پیداش کردم!

کلی جوش زدم ، حالا خودشم گریه که من دوچرخه مُ میخوام وقتی دیدش کلی بوسش کرد!

البته اینجا سابقه دزدی خیلی کمه،ینی من اصلا نشنیدم

فک کردم انداختتش تو جنگل و فااااتحه...

که خدا رو شکر پیدا شد!

اینم یکی یه دونه خونه مااااااا

 

 

امشبم مامان طاهره و بابا مهدیش زنگ زدن خداحافظی کردن که داریم میریم مشهد،

خوش بگذره التماس دعا

 

 

                                                                                               راضیم به رضای تو

 

------------------

۱- هیلان: در زبان بختیاری به معنای قهرمان است اما مادر جانمان همیشه این اصطلاح رو به کار میبرد

هیلان هیلان داره ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فریده
9 شهریور 92 7:43
یکی یه دونه شما خیلی ناز و قشنگه . ما که خیلی دوسش داریم .

قربونتون بریم ماااااا
ما هم شما رو خیلی دوست داریم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 شهریور 92 9:42
راست راستی جمعه ها دلگیره خوبه خودش ومشغول می کنه ای پسر بلا
خوب اخه شیطون بلا خودت گمش کردی حالا هم گریه می کنی
بازم خوبه پیداشد
فدات بشم من


خدا نکنه خاله عزیز و مهربون
مرسی که به ما همیشه سر میزنید
مامان پریسا
9 شهریور 92 10:20
سلام کسرایی. عزیزم یکم با مامانیت راه بیای بد نیست. چرا شما پسرا هرچی بزرگتر میشین نگهداریتون سختتر میشه. دیشب با یکی از دوستام داشتم درد دل میکردم میگفت دوماد بشه راحت میشی


اووووووووووووووووو
مامان ساینا
9 شهریور 92 11:24
قربونت برم من چه لمی داده رو مبل
اون کیک خوشمزه رو داره چشمک میزنه
نوش جونت جوجه گوشت شه به تنت الهی..
چه جالب من همیشه فکر میکردم ملت میگن هیلان و ویلان..پس میگن هیلان هیلان

نه فک کنم اون حیرون و ویلون باشه!که معنیش میشه همون بیکار و بی عار...
کیکم خودم درست کردم، بعله!
شقایق
9 شهریور 92 11:41
عزیزم حق با شماست تحمل عصر جمعه خیلی سخته مخصوصا اگر هوا سرد باشه !!!
فدای این وروجک شیطون خوبه که دوچرخه پسر گلی پیدا شد و گرنه همون میشد بهونه براش
ایشالا خدا پشت و پناهتون باشه مهمونی هم بهتون خوش بگذره


مرسی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 شهریور 92 13:16
چقدر خوبه که اونجا دزدی کمه یا اینکه اصصصصلا نیست.

کاغذهای روی شیشه خیلی بامزه اند.


اصلا اصلا که نه ولی اینجور چیزا رو نمیدزدن!
صبا خاله ی آیسا
9 شهریور 92 22:37

خداروشکر که دوچرخت پیداشد
کسری جونه دوست داشتنیو خوشتیپ


ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد