کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

تعطیلات

1390/3/17 19:30
نویسنده : مامانی کسرا
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

                     niniweblog.com

 

چندروز گذشته تعطیلات طولانی داشتیم سه تایی(من وشما وبابایی)همراه مادربزرگ وپدربزرگ عزیز

زدیم به جاده و رفتیم باغ مادر پری(مامان بزرگی من)   خیلی هوا خوب بود تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com تقریبا همه

اومده بودن دایی ها . خاله هاو...

البته از اونجایی که حدود5 یا شایدم 6 ماه بود که شما اقوام رو ندیده بودین (همون جریان کوچولو

بودی نمی بردمت مهمونی و...قبلا واست توضیح دادم گلم!) کلی غریبی می کردی 

هی نق ونوق هی بهانه گیری ...

هرکی شما رو می دید کلی ذوق می کرد که آخی چه پسمل نازی...ولی تا می خواستن بغلت  کنن یا 

ببوسنت بغض می کردی !!! 

دیروز متوجه شدم یکی دیگه از دندونای خوشگلت داره در میاد عزیزم  از دندونای نیش بالا گلم شاید بهمین خاطر یکم اذیت شدی مامانم

 

    در مجموع خوش گذشت دیگه باید کم کم واسه سفر مشهد آماده شیم خیلی خوشحالم 

                                                                 16خرداد90

                                                             دوست داره تومامانی

                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان زهرا نازنازی
16 خرداد 90 16:32
مامان ابوالفضل
16 خرداد 90 18:04
ای کسرای شیطون پس کلی دل همه رو آب کردی و توی بغلشون هم نرفتی
امیدوارم سفر سه تایی مشهد کلی بهتون خوش بگذره و کسرا پسر خوبی و باشه و حسابی زیارت و سیاحت کنین


منم امیدوارم عزیزم مرسی
negin
17 خرداد 90 8:23
مرسي لينكتون كردم
نقاشي
17 خرداد 90 9:01
سلام مامان كسرا ممنون كه بهم سر زديد.
بله من نقاشم عكس همه را ميكشم.;


محمدحسین عشق جاودان
17 خرداد 90 10:28
سلام .الهي به سلامتي سفر خوش بگذره از حالا زيارتون قبول ..التماس دعا

مرسی عزیزم محتاجیم اگه خدا قبول کنه واسه همه دعا می کنیمX






مامان ماهان
17 خرداد 90 16:13
خوشحالم که خوش گذشته


مرسی عزیزم
negin
18 خرداد 90 15:33
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم.

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم

اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم

اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم
ممنون از این همه احساس

من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده

چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه

من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه

من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه

اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم

اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم
موفق باشيد




ممنون از این همه احساس قشنگ

مامان تربچه
19 خرداد 90 8:46
امشب شب آرزوهاست آرزو میکنم
خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار
باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید



من که خیلی واست دعا کردم عزیزم انشاالله خدا قبول کنه





محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 18:03
سلام .آرزو دارم :
خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست
حضرت دوست ، جدایت نکند . . .


ممنون عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 22:48
شب ارزوهاست بهترینها رو واستون ارزو دارم
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 23:52
امشب شب ارزوهاست ما هم به یاد شما هستیم و ارزومند ارزوهای شما



وای مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد