کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم کسرا

یه خاطره کوچولو

1392/5/26 2:28
نویسنده : مامانی کسرا
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اون جریان غضنفر تو مسابقه بیست سوالی رو شنیدید؟!

که طرف ازش میپرسه "تو جیب جا میشه؟"

اونم جواب میده" آره ولی جیبت ماستی میشه؟"

حالا ما دیشب عین همونُ داشتیم اینجا اونم بابایی در نقش غضنفر...

چطوری؟ میگم خدمتتون.

با هم مسابقه حدس کلمه گذاشته بودیم ،از اینا که طرف یه کلمه انتخاب میکنه ما باید 

حروفی که توش هست رو حدس بزنیم و نهایتا کلمه رو پیدا کنیم...

بازی جالبیه.

خلاصه، نوبت بابایی شد،هفت تا خط کشید، من گفتم پ داره گفت نه، ج داره ،نه ...

یه جا پرسیدم یه راهنمایی کن،مثلا از مشاغله؟

گفت هر چیزی میتونه باشه، شغل،میوه، قورباغه،هواپیمااااااااااااا

من گفتم قورباغه نیست؟

اونم که تازه متوجه شده بود چه سوتی داده خیلی جدی گفت :آره قورباغه است

دیگه من مردم از خنده...

حالا اومده بود مثلا سوتیشُ بگیره گفته بود مثلا هواپیماااااااااااااا

خاطره ای شد در نوع خود بی نظیر...

یادم باشه یه وبلاگ واسه بابایی هم درست کنم شاهکاراشُ بنویسم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر سپید
26 مرداد 92 10:03
سلام .. چه پسرک بامزه و شیرینی دارید خدا حفظش کنه انشالله خوشبختی و عاقبت به خیری اش رو ببنید ..
نشنیده بودم این جوک رو متنتون هم لایک داشت حسابی .
از پیشنهادی که در وبلاگم دادید ممنون . اگر تمایل به کمکی داشتید میتونید با ایمیلم که لینک کرده ام تماس بگیرید .
از لینک زن هم متشکرم که برای من سبب آشنای با شما شد . سلامت باشید .


مامان عزیز و مهربان
منم خیلی از آشناییتون خوشحال شدم
مامان ساینا
26 مرداد 92 10:47
خوب شد نگفته جیبت قورباغه ای میشه
میگم سودابه حامد یه بازی به صورت حرفه ای بلده بهش بگو بازی کنین.. اسمش نخی یووو نخییو ،نخی یو ،نخی اووو..نمیدونم چجوری بنویسم خودت که منظورمو میفهمی


حتما
مامان پریسا
26 مرداد 92 11:48
عمه هانیا
26 مرداد 92 12:21
حامد
مامان بردیا
26 مرداد 92 13:20
منم همیشه از این سوتیها دارم


عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد