کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

پسرم کسرا

1392/5/26 2:03
نویسنده : مامانی کسرا
268 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام 

خوب هستید؟

ما هم خوبیم ،خدا روشکر...

کسرا هم خوبه ،سرگرم شیطنت و بزرگ شدن!

چقدر زود داره بزرگ میشه دلم میگیره، یک ماه از سه سالگیش مثل برق و باد گذشت

چقدر فک میکردم این تاریخ دور ِ...

میگفتم اووووووووووو کو تا این وروجک بند انگشتی سه ساله شه.

اما خیلی زود رسید به چهارمین سال از زندگیش.

خوشحالم و شاکر .شکلکــ مهسایی

این روز هم مثل همه روزا بوده ،گاهی با هم میرفتیم دریاچه ، گاهی میرفتیم فروشگاه

گاهی به گشتن وگاهی هم به دعوااا گذشته.

به قول مامان طاهره  همین که سالمیم خوبه بقیه اش مهم نیست.

دیدم بخوام بنویسم تکرار مکررات ِ یه فیلم سه دقیقه ای از کسراست که خیلی

اتفاقی گرفتم واستون میذارم.

داره بازی میکنه و حرف میزنه

مجبور شدیم به خاطر سرعت اینترنت کیفیتشُ خیلی کم کنیم

پیشاپیش به خاطر این موضوع پوزش میخوام...

پسرم کسرا 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ارغوان
26 مرداد 92 7:15
ای جانم چقدر مموشه این شازده کوچولو خدا خودش نگهدارش باشه


مرسی ارغوان عزیزم
فریده
26 مرداد 92 8:36
این پسره رو باید خورد . این خوردنی ترین میوه روی دنیاست با اون صدای نازش . بوس یه عالمه واسه مامان و پسر


مرسی عزیزم
مامان ساینا
26 مرداد 92 10:48
الههههههههههههههههههی من فدات شم فسقلی من
خیلی دلم برات تنگ شده کاش زودی بیایندلم برا آره گفتنات تنگ شده

مرسی شیرین جون
مامان پریسا
26 مرداد 92 11:51
آخییش عزیزم. چقدر زود بزرگ شدی. یاد روزی افتادم که اومدی خونه ما و هی اسم یه وسیله رو از من میپرسیدی.من گفتم کسرایی اینو که الان پرسیدی.گفتی خب حرف بزنیم دیگه.
الهی قربونت برم. الان دیگه بزرگ شدی. معلوم نیست دیگه از شعر داداشی تاکاشی ذوق بکنی یا نه؟اصلا یادت میاد؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارم کسرایی.


ممنونم خاله پریسای عزیز،اره یادش بخیر
چه زود گذشت!
عمه هانیا
26 مرداد 92 12:47
الهی قربونت برم که اینقد بزرگ شدی فدای بوس فرستادنت برم دوست دارم کاش زودی بیای پیشمون نفسم


انشالله عید که اومدیم نی نی شما رو ببینیم
مــآمــآنــے
28 مرداد 92 9:38
دلم میخواد قورتش بدم انقدر شیرین زبونه

ماشالله ش باشه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد