کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

بازم دریاچه

1392/5/23 12:39
نویسنده : مامانی کسرا
320 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

به قول دوست عزیزی میگفت خدا این دریاچه رو از شما نگیره!

واقعا ،اگه نبود ما بلاتکلیف بودیم!

البته خوبیه زندگی تو سوئد شاید همین طبیعتش باشه که همه جا هست!

و همه جا میتونی یه دریاچه یا یه برکه یا رودخونه و ... پیدا کنی و خودتُ سرگرم کنی.

این شاید قشنگترین چیزی باشه که من تو سوئد دوست دارم" تکرار توام با آرامش".

امروز هم رفتیم کنار دریاچه، البته بعد از اینکه با مامان طاهره حرف زد.

سوار دوچرخه اش شد و راه افتاد.

اما اینبار به جای مرغابیا رفته بود سراغ یه گربه، حلقه دور گردنش میگفت 

اهلی ِ ،اما ما که صاحبش ندیدیم!

 

 

اولش یه کم نازش کرد بعدم عدس پلو هایی که آورده بودیم بدیم مرغابیا دادخورد!

 

 

 

 

 

تو همین حین ، آقایی اومد بساط ماهیگیریشُ به راه کرد و این بچه ما هم که کلا کنجکاو ِ...

 دو زانو نشسته و زل زده به یارووووو

 

 

بعدم دیگه خودتون حدس بزنید.

داره مثلا ماهی میگیره...

 

 

آخرشم کفشاش در آورده راحت، بیخیال ،تخت ،گرفته خوابیده...

 

 

 

به زور بلندش کردیم و اومدیم خونه...

                                                                                          خدایا مچکرمشکلکــ مهسایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله پارمیدا
23 مرداد 92 11:49
سلام
مرسی به وب ما سرزدین
من خودم از همین کدها استفاده کردم و کار میکنن!!!

مطمئن هستید کد رو کامل کپی میکنید؟



درست شد عزیزم
پایین وبلاگ میتونید ببیتید!
سرزمین شکلکهای متحرک
23 مرداد 92 11:50
سرزمین شکلکهای متحرک
مامان ساینا
23 مرداد 92 12:54
عزیز دلم چه بودم یاد گرفته..قلاب ماهی گیری داشتنی نه؟ تفریح قشنگیه همیشه شاد باشین
شقایق
23 مرداد 92 14:16
عزیزم عکس ماهیگیریت خییییلی بانمکه
مامان راضیه
24 مرداد 92 0:47
سلامممممممممم
وای عزیزم چقدر عکسایی که گذاشتی باحال بود
اون که دوزانو نشسته و اون که دراز کشیده خوابیده
معرکه است و شما عکاس حرفیه ای هستی سودابه جان
همیشه شاد باشی و به گردش ایشالا
به قول خودت تکرار با آرامش
ما هم اینجا هرچی می ریم کنار زاینده رود بازم برامون همون شیرینی و داره
کلا رود خونه و برکه و حتی جوی آب به آدم آرامش میده خوبه که از این نعمت به این خوبی کنارتونه

مرسی عزیزم
شما هم خوب و خوشید باشید
مینا مامی پویان
24 مرداد 92 1:29
یعنی من عاشق کسری با این مغز متفکرشم یعنی عاشق این ریلکسیش هستم که هر جا دوست داره میخوابه بلند میشه و افرین به شما مامان صبور که پا به پاش راه میای

اصلا به عشق این تعریف ها از کسری و این کاراشه که هر روز میام وبت

ببوسش از ظرف من این مغز متفکرووو

ممنونم عزیزم شما لطف داری،منُ شرمنده میکنی

مامان امیر حسین
24 مرداد 92 2:27
عزییییزمی با اون دو زانو نشستنت
عمه هانیا
24 مرداد 92 11:40
عزیز کنجکاو باهوش من خیلی عشقی کسرا
فریده
26 مرداد 92 8:52
واقعا کسرا پسر باهوشی هست . و چقدر روی کارا تمرکز داره . سالم و سرزنده باشید.


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 شهریور 92 18:58
اِ...

باز هم این دریاچههه


بودین کنارش؟!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد