کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

ده ماهگی

1390/2/20 20:7
نویسنده : مامانی کسرا
567 بازدید
اشتراک گذاری

           

                niniweblog.com                   

کسرای مامان امروز 10 ماهه شده من که خیلی هیجان زده ام.

باورش سخته, فکر کردن به این زمانی کهگذشت اتفاقاتی که این مدت اوفتاد...

پارسال این موقع وقتی به الان فکر می کردم به خودم میگفتم وای یعنی ممکنه مثلا ده ماهه شه و حالا

شما ده ماهته!!!

آره داری بزرگ میشی چه من باور کنم چه نکنم چه انتظارش داشته باشم چه نداشته باشم 

بابزرگتر شدنت دنیای  اطرافتم بزرگ میشه  خواسته هات, تجربیاتت ومشکلاتت نیز بزرگتر وبیشتر میشه

امیدوارم بتونی از پسش بربیای 

شبا تقریبا می خوابی دوبار واسه شیر خوردن بیدار می شی  چهار دست وپا می ری دستت می گیری  

به دیوار بلند می شی با روروئک کاملا می تونی حرکت کنی 

ده ده

هادی(اسم عمو)

 یا علی(علی نگهدارت باشه مامانم)کلماتی  هستن که تا الان می تونی بگی 

دوتا دندون کوچولو داری سیب و موز میوه هایی هستن که می خوری  سوپ ماهیچه  تخم مرغ ونون

وماست هم غذاهایی هستن که میل میکنید 

 

ومن یعنی مامانی کسرا عاشقانه دوست دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمدی
28 اردیبهشت 90 17:30
چقدر زمان زود میگذره. امیدوارم گذر لحظات همراه با شادی باشه
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 18:55
مامان زهرا نازنازی
28 اردیبهشت 90 22:07
10 ماهه شدن کسرا جون مبارک باشه
نازنین نرگس نفس مامان
29 اردیبهشت 90 2:45
چه جالب مثل نرگس من اون هم یا علی رو خیلی زود یاد گرفت زنده باشه الهی
نازنین نرگس نفس مامان
29 اردیبهشت 90 2:49
با اجازه لینک شدید
مامان رهام
29 اردیبهشت 90 13:00
سلام مرسي كه به وبلاگ رهام من سرزديد و ممنون كه نظرتون برام نوشتيد پسرك 4 ماهه من هم با شنيدن يا علي سرشو از روي متكا بلند ميكنه و تلاش ميكنه بلند شه اميدوارم حضرت علي ياور تمام لحظه هاي فرزندانمون باشه
مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 90 16:58
کسرا جون 10 ماهه شدنت مبارک
مامانی
31 اردیبهشت 90 0:06
مرسی عزیزم ازانرژی مثبتت که میدونم مهربانانه در اختیارم گذاشتی.قربون اون دندونای دو تاییش بشم.بالایند یاپایین؟





سلام این تنها کاریه که ازدستم برمیاد پایین عزیزم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد