کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

جنگل نوردی

1392/4/20 22:57
نویسنده : مامانی کسرا
569 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                                  146.gif

من همیشه فک میکردم خانمایی که پیر شدن دلمه درست میکنن

ینی این تصور من از بچگی بوده...

اما دیروز وقتی خودم درست کردم یه لحظه مکث کردم،ینی من پیر شدم!

شایدم کلا فرض مسئله از اول اشتباه بوده!!!! 

بگذریم ،این دلمه مامان سودابه که البته آقا کسرا لب نزد...

 

امروز بابایی نرفت سر کار و کلی خوشبحال ما شد.

رفتیم با هم جنگل نوردی.

جیگر سیخ کردیم و رو آتیش پختیم.

در کمال تعجب کسرا هم از جیگرا خورد!

 

 

کلی هم با آتیش و چوب(رفیق دیرینش) بازی کرد و خوش گذروند

 

 

با هم مسابقه گذاشتیم کی میتونه کاج بیشتری بزنه به درخت خشک وسط جنگل

مامانی که کلا صفر،حتی نتونستم ثابت کنم که میبینم(آخه بابایی شک کرده بود!)

 

روز لذت بخشی بود، واقعا خوش گذشت،جامون خیلی دنج و خوب بود،جای همه خالی.

اینم فیگور نهایی آقا کسرا

 

                                                 خدایا ممنونیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 1:33
مامانی معلومه خیلی خوشمزست نوش جونتون ایشالاه همیشه خوش باشید و سلامت


ممنونم عزيزم
مامان ثمین
21 تیر 92 18:54
به به عجب دلمه هایی دستتون درد نکنه کسراجون خوش میگذرونی ها عزیزم
متین من
22 تیر 92 1:36
آفرین به مامانی که دلمه درست کرده عزیزم آشپزی چه ربطی به پیر وجوانی داره نه من اینطور فک نمیکنم افرین که امتحان کردی همیشه تفریح و گردش بهت خوش بگذره عزیزم
فریده
22 تیر 92 9:23
آفرین به تو و خوش به حال خانوادت که خانمی مثل شما اونجا هست و براشون دلمه درست می کنه . من که فکر کنم اگه مامانم دلمه درست نکنه عمرا حتی امتحان کنم .
شاد باشید


عمه هانیا
22 تیر 92 17:02
به به دلمه ایول سودابه دمت گرم
به به جیگر
چه روز خوبی داشتین



آره واقعا روز خوبی بود جاتون خالی
ارغوان
23 تیر 92 13:18
چه فیگور بامزه ای گرفته
چشم پزشکی حتما برو ضرر نداره. من یه مدت همین جوری بودم وقتی رفتم دکتر گفت چشمت 1+ است چرا انقدر دیر اومدی خوب؟! البته اتفاق ترسناکی نمی افته ها فوقش عینک میزنی با لنز میذاری ولی پشت گوش ننداز


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد