کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

پینوکیوووووووووو

1392/4/19 1:6
نویسنده : مامانی کسرا
742 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

                                                             

 

شما اگه تمام تاریخ ِ والت دیزنی ،فیلم ساز کودکان رو مرور کنید،

شاید یکی دوتا فیلم مثبت تر با بار آموزشی بیشتر از پینوکیو پیدا کنید! اونم شاید!

داستان پینوکیو واقعا قوی و آموزنده است.

اما این فسقلی دوسال و یازده ماهه ما از این برنامه هم میگرده کارای عجیبشُ پیدا میکنه

و به منسه ظهور میگذاره...

مثلا؟ عرض میکنم خدمتتون،

تو یه صحنه پینوکیو چپکی میشه تا مثلا کله اشُ قایم کنه.

دقیقا همین حرکت تکرار میکنه.

 

 

تو یه قسمت دیگه یه آقایی به الاغا شلاق میزنه که گاری رو بکشن!

از همه چی به عنوان شلاق استفاده میکنه!!!

 

 

لابد چند وقت دیگه که دست چپ و راستش بشناسه میخواد دروغم بگه!

بعد منتظر باشه دماغش بزرگ شه!!!медуза

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
19 تیر 92 2:44
فدات بشم من
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 تیر 92 2:44
خصوصی عزیزم
مامان ثمین
19 تیر 92 4:10
خدایا این گل پسر چه قوه تخیلی داره ماشاله عزیزم مامانی ببوسش این پست خیلی باحال بود
ارغوان
19 تیر 92 12:08
بازم خدا را شکر کن صحنه های خطرناک توش نداشته وگرنه اگه می خواست همه را تقلید کنه چی میشد؟!
آزاده
19 تیر 92 15:12
عزییییزم خیلی باحاله
مامانی عزیز وبتونو امروز دیدم و کلی حال کردم مخصوصاً اینکه شما هم کسرا رو با "الف" می نویسین
ما هم یه کسرا کوچولو داریم
با اجازه لینکتون کردم


خواهش میکنم
شما هم به جمع دوستای کسرا خوش اومدید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 تیر 92 18:14
چقدر باحال بیان کردی مامانییییی...
مامان راضیه
22 تیر 92 0:43
منم یه دختر خاله دارم وقتی کوچولو بود هر کتابی براش می خوندیم دقیقا نکات منفی کتاب و جمع می کرد و مرتب تکرارشون می کرد مثلا اگه در مورد جیغ نزدن بود یه هفته مدام جیغ می کشید یا مثلا دست تو دماغ نکردن ! تا داستانش و خوندیم بیچاره شدیم تا از سرش افتاد که دست توی دماغش نکنه نمی دونم والا باید چیکار کرد ؟! از بس باهوشن این فسقلی ها
مامان مهرنوش
7 اسفند 93 12:35
سلام ... وای عزیزم .. چه نازه ... خدا حفظش کنه ... شلاق ؟؟ به شلاق علاقه داره مثه پسر عموی من ؟؟ پس اگه یه وقت بردیش اصفهان یه وقت سوار اون درشکه ها نکنیش شلاق رو یهو از اقاهه میقاپه و میزنه رو اسبا و اونا هم رم میکنن و ... .............. ایشالا همیشه سایه ی پدر و مادر بالا سرش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد