کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

یه فصل جدید

1390/7/17 19:7
نویسنده : مامانی کسرا
707 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب از نیمه گذشته نمی دونم چرا خوابم نمی بره بابایی دوباره رفت سفر دلم گرفته شما آروم خوابیدی

 یادِ به دنیا اومدن اوفتادم

 

زمانی که تو بیمارستان گذاشتنت کنارم  نگات کردم دستت ُ گرفتم  پر بودم از حس ترس و تنهایی!!!

 

این کوچولو کیه؟چجوری بزرگش کنم؟چیکارش کنم اگه گریه کنه؟ اگه مریض شه اگه بخوره زمین اگه...

چه دنیای دونفره ای بود چه شبا که تا صبح واست لالایی خوندم

                           

                           لالا لالا گلم باشی بزرگ شی همدمم باشی

                                          خداوندا توستاری همه خوابن توبیداری

                                          به حق خواب ُ بیداری عزیزم را نگهداری

                                          لالا لالا گل زردم نبینم داغ فرزندم...

 

گریه کردی آرومت کردم مریض شدی بیدار موندم  راه اوفتادی دستت ُ گرفتم...

               توشروع کردی زندگی رو و من فصل جدیدی از زندگی

               فصل مادر شدن

داری بزرگ میشی عزیزم  و من همیشه کنارتم تا آرومت کنم تا دستت ُ بگیرم تا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه
24 اردیبهشت 90 2:00
به به به به چه وبلاگ خوشگلی چه نویسنده خوش قلم و خوش ذوقی ایشالا کسرای نازت همیشه صحیح و سالم باشه و مامانیشم هر روز شاهد رشد وشکوفایی عزیز دلش باشه کسرای جیگرتو ببوس
مامان زهرا نازنازی
24 اردیبهشت 90 5:02
الهی همیشه شاد باشید
مامان تربچه
24 اردیبهشت 90 11:03
چه حس قشنگیه مادر بودن برای اونایی که دوست دارن این حس رو تجربه کنن دعا کن
مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 23:19
قربون احساس قشنگت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد