کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم کسرا

امروز ما

1392/3/28 0:16
نویسنده : مامانی کسرا
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

امروز عصر بابایی میاد هوراااااااااااا

کسرا هم حالش بهتره،

اما بهش میگم میخوای با بابایی حرف بزنی میگه نه!!!!

این اولین واکنش کسرا ، نسبت به آدمایی ِ که دوسشون داره

و اونا به نوعی تنهاش میذارن (ینی کسرا فکر میکنه تنهاش گذاشتن!)

خلاصه اصلا اسمی از بابایی نمیاره اما بهونه شُ میگیره.

امروز سر صبحانه داشتیم با هم کل کل میکردیم

زد زیره گریه گفت میخوام برم پیش بابام!

الارغم میل باطنیم مجبور شدم تن به خواستش بدم که گریه نکنه.

حالا چی میخواست؟ صب کله سحر بستنی میخواد گفتم اوکی، صبحانه بخور بعد،

گفته نه!گفتم عب نداره ! یکی بهش دادم(انعطاف پذیری رو حال میکنید!).

دوباره اومده یکی دیگه میخواد،

میگم صبحانه بخور باشه میگه نه....!!!!

موبایلمُ از دستش قایم کردم ، از بس پلنگ صورتی نگاه میکرد

این برنامه ها هم که غیر از استرس و دعوا چیزه دیگه ای توشون نیست.

با اون آهنگ مسخره اش ، بچه رو متشنج میکرد...

واسه اینکه حوصله ش سر نره ،

رو فرش اتاقش با هم ماشین بازی کردیم و  مسابقه گذاشتیمсчастливый заяц

 

 آبرنگاش دادم نقاشی کشیدهсчастливый заяц

 

 

الان هم داره آب بازی میکنهсчастливый заяц

 

 

تمام این عکسا رو یواشکی گرفتم که موبایلُ نبینه.

تا یکی دوساعت دیگه هم بابایی راه میافته میاد، انشالله عصر پیش ماست

تجربه خوبی بود ،دوتایی با کسرا.

یکم سخت بود اما بسی آموزنده بوووووود

                                                                                           خدایا شکرتсчастливый заяц

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مدرســـــه ی مامان هـــــــا
24 خرداد 92 15:37
سلام مامان مهربون چشمتون روشن. امیدواریم که همه ی باباها و مامانا همیشه در کنار خانواده هاشون باشن. پسر ناز و بانمکی دارید، خدا بهتون ببخشه مدرسه ی مامان ها محیطی است دوستانه از جمع مامان هایی که مادر بودن را بعنوان بزرگترین و شیرینترین مسئولیتشون پدیرفتن و به اون افتخار می کنن. توی این مدرسه همگی هم معلم هستند و هم شاگرد و از تجربیات هم استفاده می کنن. امیدواریم که شما هم با حضور گرم و نظرات و تجربیات خوبتون مدرسه رو گرمتر کنید. با تشکر
بابایی کسرا
24 خرداد 92 17:38
مرسی عزیزم...
بخاطر صبر و حوصله و توانی که گذاشتی.
دوست دارم


منم دوست دارم عزیزم
مامان فرح
24 خرداد 92 19:06
خدا رو شکر که این چند روز سخت گذشت البته همیشه به یاد داشته باش من در استقامتو پایداری ضرب المثل بوذم بدان آینده از آن توست
ارغوان
24 خرداد 92 20:31
عزیزم کسرا جون اهل پازل بازی کردن نیست؟ اینطوری مدت طولانی تری سرش گرم میشه یا اینکه مثلا ازش بخوای یه قصه بگه شما براش بنویسی.
ما یه دوست خانوادگی داریم که دخترش تقریبا شبیه کسرا جونه. مامانش هم همین کار را کرد حالا یه مجموعه داستان دارن به اسم "خرگوشستان کوثر" یعنی خلاقیت دارنا خرگوشستان بر وزن کودکستان، شخصیت های قصه خرگوش هستن، کوثر هم اسم مدرسه خواهر بزرگه این خانم وروجک می باشد. خلاصه امتحان کن شاید جواب داد


مرسي عزيزم حتما
ارغوان
24 خرداد 92 20:34
راستی عزیزم ali-mahsa فلسفه ش چیه؟ کنجکاوی ولم نمی کنه


نميدونم چي ' ميگي عزيزم؟!!!
كجا نوشتهali-mahsa؟؟
مامان راضیه
25 خرداد 92 0:04
سلام من یه مدتیه مثل یه مهمون یواشکی میام به وبلاگ شما سر میزنم و می رم البته یه مدتی زمان برد تا تونستم تقریبا همه پست ها رو بخونم یه همچین آدم با پشتکاری هستم من می خواستم به خاطر صبرتون بهتون تبریک بگم و اینکه مثل خیلی از مامان باباها سر سری از پسرت نمیگذری و براش وقت میگذاری و در ضمن تشکر کنم چون نی نی من هم پسره و نوشته های شما خیلی چیزها رو بهم یاد داد خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم و به ما هم سر بزنی کسری جون رو ببوس راستی نقاشی با رنگ انگشتی روی کاشی های حمام شاید سرگرمی خوبی باشه براش راحتم پاک میشه شاد باشی عزیزم
فریده
25 خرداد 92 8:16
خسته نباشی پهلوان.



قربون شما
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 11:16
منم برا خوشحالی دل کوچیکت خوشحالم کسری جونم ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشید عزیزم


مرسی عزیزم
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:45
چشمتون روشن.واقعا تنهایی سخته.شوهر یه چیز دیگه است


ممنونم
شقایق
26 خرداد 92 18:17
اخی میتونم درک کنم چقدر سخته ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید کسرا نازمو ببوس
ارغوان
27 خرداد 92 20:28
من این پست را که باز می کنم بالای هر عکس که توضیحشو نوشتی نوشته ali-mahsa. یعنی فقط نوت بوک من اینطوری نشون میده؟


فقط همین پست ، یا پستای دیگه هم همین ُ نوشته؟
آخه من از این سایت ali-mahsa شکلک کپی میکنم احتمالا تو ایران فیلتر شده اگه اینجوریه یه خبر بهم بده عوضشون کنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد