کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

بهترین

1392/3/23 14:02
نویسنده : مامانی کسرا
537 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بیش از دو سال از نوشتن این وبلاگ میگذره ،از زمانی که تصمیم گرفتم خاطرات پسر کوچولومُ بنویسم.

و این حس مادر بودنم رو با دنیا قسمت کنم.

آدمای زیادی اومدن و بهم سر زدن، واسم نظر گذاشتن ، باهاشون آشنا شدم...

گاه رفتن ،گاه موندن ، بعضی حرفها موندگار شدن و از بعضی ساده گذشتم ،

اما بی اغراق این قشنگترین کامنتی بود که تا حالا داشتم 

میذارمش اینجا تا ابد بمونه...

"عزیزم سودابه ،

از تلاشت برای راه اندازی و حفظ زندگیت و تحمل بگو مگوهای کسرا در غربت تشکر میکنم .

فکر خلاقت را در تزئین خانه ات ستودم و به خود بالیدم .

واز تو ،حامد جان بخاطر توجه ات به کسرا و سودابه تشکر میکنم از اینکه جای خالی

همه ی ما رو پر کرده ای سپاسگزارم (پیشاپیش تولدت مبارک خانه ات با نور تو پر فروغ باد) 

کسرا جان میبوسمت "

                        ممنونم مامانی مهربون که همیشه و همه جا کنارم بودی ،بدون تو نمیشد...ali-mahsa

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 15:08
خصوصی عزیزم
ارغوان
24 خرداد 92 20:14
ایشالا خدا خودش نگهدار شما، بابایی، کسرا جون، خانواده شما و خانواده بابایی با هم باشه
فکر نکنم کسی از قلم افتاده باشه ولی اگه افراد دیگه ای جا موندن خدایا خودت مواظب اونا هم باش لطفا


مرسي عزيزم چقدر شما به من لطف داري به قول يكي از بچه ها ماچم به لپت.
شقایق
26 خرداد 92 18:18
عالییییییی بود
عمه هانیا
27 خرداد 92 23:27
وای چقد قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد