کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا و من

1392/3/18 16:54
نویسنده : مامانی کسرا
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                               66.gif

 

درسته مامانی این چند روز خیلی مریض بود و حتی حوصله خودش رو هم نداشت

اما سعی میکرد به تو خیلی بد نگذره قربونت برم.

با هم میرفتیم پارک .

 

خدا این دریاچه رو ازما نگیره ، با هم کلی میرفتیم کنار دریاچه

 

 

 با مرغابیا بازی میکردیم

 

 

تو وان حموم  با هم آب بازی میکردیم

 

 

 خلاصه هر کاری که به ذهنمون میرسید و فکر میکردیم با انجامش بهمون خوش میگذره رو انجام میدادیم

تا زمان زودتر بگذره... 

 

الان بعد از چند روز نوشتم که یادمون بمونه سختی هم میگذره...

                                                                   خدا رو شکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طاهره
18 خرداد 92 18:58
باسلام نمی دونی چقدر دلم براثون تنگ شده برات دعامکنم که زودخوب بشی هرروزایته لکرسی رابخوان وبه خودت فوت کن حتم خوب میشی کسرا راببوس


ممنونم مامان طاهره.من و كسرا هم دلمون واستون تنگ شده...
دستتون درد نكنه انشالله شما هميشه سالم و خوب و خوشحال ،سايه تون بالاي سر ما باشه.
به همه سلام برسونيد
بابا مهدی
18 خرداد 92 23:38
سلام امیدوارم همیشه خوب خوشحال باشید بلاونارحتی ازشما دورباشد انشالله دلمان برایتان خیلی تنگ شده است بخاطر کسرا باهاتون تماس هم نميتوانیم بگیریم ولی هميشه به یادتان هستیم ودعایتان میکنیم باارزوی صحت وسلامتی برای شما دلم برای دیدن کسرا لحظه شماری میکند خداوند نگهدار حافظتان باشد










ممنونم بابا مهدي...


چقدر قشنگ نوشته بوديد


خداوند عمر طولاني همراه با عزت و سلامتي بهتون بده


مرسي كه اينقدر به يادمونيد



متین من
19 خرداد 92 1:19
دوست خوبم اامیدوارم هیچ وقت بهت سخت نگذره مخصوصا که تو غربت هستی امیدوارم از ته دل ارزو میکنم که هیچ وقت رنگ غم نبینین لبخند از روی لبهای کسرا جون محو نشه آمین..


ممنونم عزيزم
عمه هانیا
19 خرداد 92 23:34
چه عکسای خوشکلی عزیزم الهی فدات شم با اون حوله خوشکلت دلم براتون تنگ شده کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
شقایق
20 خرداد 92 1:18
فریده
20 خرداد 92 12:43
وقتی مادر خونه مریض باشه همه چیز به هم می ریزه . امیدوارم همه مادرا سالم باشن . نه به خاطر خودشون بلکه به خاطر همسر و فرزندانشون . زودتر برو دکتر و حسابی سرحال شو. بوس بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد