کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

حال ِ اینروزای کسرا

1392/1/20 11:3
نویسنده : مامانی کسرا
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوست دارم مامانم ، عزیزم ، عشقم

روز به روز شیطونتر میشی ، روزبه روز بازیگوشتر ، شلوغتر...

یه سوال اساسی که همه از من میپرسن اینه که این بچه انرژیشُ از کجا آورده؟

منم نمیدونم واقعا!!!

انرژی خورشیدیم باشه شب باید تموم شه اما...

اندر احوالات ایشون باید بگم خوبه خداروشکر ،سرگرمه

چند روز پیش بدون من رفته جوپار یه جایی ِ اطراف کرمان.

 

 چوب معروفشم همراهش ِ!

 

عموی بابایی یه کاسکو داره که کسرا عاشق این پرنده است

منم از پرنده میترسم راستش بخواین، هر چی بابایی میخواد

یکی واسه کسرا بگیره من مخالفت میکن! 

 

 

اینم یک عدد کسرای عزیز به همراه ماشین معروف عموش (دوستان جریان ماشینُ میدونن!!چشمک)

 

 

جوپار امام زاده هم داره

رفته چسبیده به ضریح دعا میکنه

حاجت روا شی مادرم...

 

یعنی جایی هست تو نرفته باشی مادرم؟

بالای منبر آخه تو چیکار میکنی؟

 

فک کنم بهش خیلی خوش گذشته تا چند روز بعد حالش خوب بود.

                                                                                              خدا خودش حفظت کنهali-mahsa

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مــآمــآنــے
8 فروردین 92 10:01
پسر شیطون و پر انرژی ای داری ماشالله
مــآمــآنــے
9 فروردین 92 7:57
خصوصی دارید
مــآمــآنــے
9 فروردین 92 20:05
سلام
ممنون از حضورت عزیزم
رمز گذاشتنم برای اینه که زن پسر عمه م هم تو نی نی وبلاگ رفت و آمد داره
اگر رمز نزارم بعضی مطالب و بخونه می تونه شناساییم کنه
نمیخوام بدونه وبلاگ دارم و آمارمو داشته باشه...
منم وبلاگ زیاد دارم
این برای گل پسرم
یکی بلاگفا برای خاطرات من و همسری
دو تا دیگه هم همینجوری
sheytonak1391.blogfa.com
این یکیشه

حدس زدم باید یه چیزی یا کسی باشه که دوست نداری بخونه وبلاگت!
بهر حال موفق باشی عزیزم
مــآمــآنــے
10 فروردین 92 13:01
نظر لطفته نه عزیزم مشکلی نداره راحت باش
مامان دینای
10 فروردین 92 14:47
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
متین من
16 فروردین 92 15:25
همیشه شاد باشی پسربازیگوش


مرسي عزيزم
سجاد
19 فروردین 92 23:14
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد