کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا کوچولوی من

1391/12/27 13:10
نویسنده : مامانی کسرا
786 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کسراکوچولوی من این روزا خیلی بلا شده از دیوار راست هم بالا میره 

خیلی شیطون شده

 

 

تلافیه تمام کارایی که نمیتونست سوئد انجام بده رو 

داره در میاره...

 

آخه بچه چجوری رفتی تو میز ؟ من که سر در نمیارم والا !!

حکایتای این فسقلی ما تمومی نداره 

هر دم از این باغ بری میرسد...

   خدا خودش حفظش کنه با این کارای خطرناکی که میکنی ali-mahsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ارغوان
29 اسفند 91 20:06
چه بامزه منم کوچولو بودم عاشق این بودم که از درخت بالا برم وقتی رو شاخه ای که میخواستم بشینم میرسیدم احساس میکردم اورست را فتح کردم


مامان ثمین
30 اسفند 91 3:35
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.



همچنبن واسه شما
سالی سرشار از موفقیت داشته باشید
مامان ثمین
1 فروردین 92 3:19
سال نو مبارککککککککککککککککککک


ممنونم عزیزم
سال نو شماهم مبارک
بهاره مامان ونداد
1 فروردین 92 11:14
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر بلندترین شبش یلدا باشد
سال نو مبارک


چه جمله قشنگی
سال نو شما هم مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 فروردین 92 1:17
سال نو مبارک عزیزم


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد