کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

پدر بزرگ...

1391/12/28 14:09
نویسنده : مامانی کسرا
715 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بعضی اشخاص واسه کسرا ،خاصا مثل پدربزرگاش

ازشون خیلی الگو میگیره

مثلا بابا علی که خودکار میذاره پشت گوشش میخواد عینا همون کارو بکنه

 

 

یه مدت از بابام یاد گرفته بود سیکار میکشید 

بهش میگفتم داری چیکار میکنی میگفت دارم مثل بابا علی فوت میکنم!!!

نه دعوا جواب میداد نه تنبیه دیگه من بیخیال شدم کسرا هم از سرش رفت

از بابامهدیش دیدید کردن یاد گرفته هر وسیله گردی که 

میبینه فکر میکنه فرمون ماشین آی میپیچونه آی میپیچونه...

 

                                                       

               خداروشکر پدربزرگاش خیلی آروم و منطقین کسرا هم خیلی دوستشون داره.12800000

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارغوان
29 اسفند 91 20:01
مامان کسرا اجازه؟ ما یه سوال داریم: مداد پشت گوش وایمیسه؟ آخه اگه وایسه خیلی خوبه چون من همش گمش می کنم


اره عزیزم بابا علیش که نگه میداره کسرا هم داره تمریمن میکنه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد