کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

سال نو

1391/12/27 13:36
نویسنده : مامانی کسرا
857 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                                       

                                                                                             

 

سال نو می شود،زمین نفسی دوباره می کشد.

برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنند،

پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز ِ دوباره…

من،تو،ما،کجا ایستاده اییم؟سهم ما چیست؟

نقش ما چیست؟پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و...

پیشاپیش سال نو مبارک و

چون همیشه امیدوار و سالم باشید.

پسر قشنگم این سومین بهاریه که تو با منی ،

و به خاطر این اتفاق فرخنده هر ثانیه خداروشکرمیکنم.

امیدوارم دراین سال جدید لحظات خوبی رو تجربه کنی و سرنوشت 

بگونه ایی واست رقم بخوره که نا امیدی و یاس رو تو نگاهت نبینم

 

 

                            خدایا این کودک را بر من ببخش و تا همیشه سالم و صالح نگهدارali-mahsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا مامی پویان
28 اسفند 91 0:30
سال نوتون پیشاپیش مبارک مامانی جون کسرای ناز رو ببوس انشالله این سال نو براتون سالی پر از سلامتی و ارامش باشه و به ارزوهاتون برسین. من شما رو لینک کردم با اجازه خوشحال میشم تبادل لینک رو قبول کنید


حتما با کمال میل
مامان ثمین
28 اسفند 91 3:29
امیدوارم سالی پرازشادی وسلامتی داشته باشین


مرسی عزیزم همچنین برای شما
ارغوان
28 اسفند 91 11:32
من کل آرشیو را خوندم، یعنی بدجوری عاشق این عکسی شدم که تو قسمت معرفی سایت گذاشتی، خدا رحم کرده که عکسه اگه واقعی بود همونجا یه لقمه چپش میکردم آخه شبیه آقا موشه میمونه تو این عکس ایشالا امسال کسری جون کلی دوستای خوب خوب تو سوئد پیدا کنه و کلی بهش خوش بگذره


مرسی عزیزم
انشالله فرصت شه حتما بیای سوئد
مامان نسترن
28 اسفند 91 19:53
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . .
دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم.
سال نو پیشاپیش مبارک


سال خوبی داشته باشی عزیزم
در کنار پسر عزیز و همسر محترمت
مامان متین وکسرا
28 اسفند 91 21:44
عیدتااااااااان مبااااااااارک
مامان ایمان
3 فروردین 92 19:37
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ،
سال نو مبارککککککککککک
به ما هم سر بزنید


ممنونم سال نو شما هم مبارک
چشم مزاحم میشم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد