کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پسرم کسرا

مریضی مادرانه

1391/12/21 20:00
نویسنده : مامانی کسرا
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تاریخای خاص ُدوست دارم 

مثل امروز که 21/12 .

وقتی بهش نگاه میکنی حس خوبی به آدم میده.

اما من امروز اصلا حال خوبی نداشتم مریض بودم ،در واقع مسموم شده بودم ،یکم ناخوشم.

اما کسرا خداروشکر حالش خوبه

خدایا هر چی مریضی هست بده من این بچه سالم باشه و اذیت نشه.

 مادر باشی و مریض خیلی سخته،باید تحمل کنی.

نمیتونی هی آه و ناله کنی استراحت کنی...

آخه یه کوچولوی فسقلی هست که دائم میاد بهت میگه

مامان این ُ میخوام، مامان اون ُ میخوام

البته خداروشکر اینجا دیگه تنها نیستم همه کمک میکنن

اما در کل مادر که باشی کارت خیلی سخت میشه

خدایا بر دوشم مگذار آنچه را که از عهده اش برنمیایم الهی آمین153.gif

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثمین
23 اسفند 91 2:56
عزیزم خدابد نده انشاله زودترخوب خوب بشی
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم


حتما،
یکم اینجا وقت کم میارم اما حتما میام پیشتون
مامان ساینا
23 اسفند 91 14:47
اره منم عاشق این تاریخهای خاصم
سودابه بلا دور باشه
مگه از بچگی نشنیدی که میگن میوه نخور نشسته رویش مگس نشسته...؟
ایشالله زود خوب میشی


مرسی عزیزم
مامان ساینا
23 اسفند 91 14:49
درمورد کسرا و ساینا باید بگم کسرا خیلی حواسش هست این مدت خیلی خوب برخوردکرده با ساینا به جز دیشب ...
نمیدونم دیشب کسرا چرا اینجوری شده بود خیلی بهونه گیر بود و ساینا دست به هرچی میزد ازش میگرفت میگفت ماله منه و 2تایی کلی جیغ میزدن..
اما خداییش تاحالا اینجوریندیده بودمش
شاید بهونه گیریش به خاطر مریضی تو بده اخه کسرا خیلی باهوشه

خدا کنه ،چون میدونی من خیلی اعصاب این حرفا رو ندارم یهو دیدی از فردا کسرا رونیاوردم اونجا...
البته بابا مهدی بنده خدا اینقدر به ما محبت داره که من ازش خجالت میکشم
مامان متين و كسرا
24 اسفند 91 11:24
آخييييييي مراقب خودت باش دوست من
ايشالا خيلي زود سلامتيت رو بدست بياري


مرسی مامانی عزیز
یه چی بگم؟ همیشه آدرس وبلاگت واسم اشتباه میذاری
باید بیام تو وب کسراتا بتونم پیدات کنم





مامان یاسمن و محمد پارسا
24 اسفند 91 16:54
امیدوارم تا حالا حالتون خوب شده باشه عزیزم


ممنونم اره بهترم خدا رو شکر
مامان متين و كسرا
25 اسفند 91 14:46
نميدونم ماماني چرا درست وارد نميشه


خیلی عجیبه!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد