کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرم کسرا

مسابقه

1391/11/19 15:45
نویسنده : مامانی کسرا
962 بازدید
اشتراک گذاری

 

divider-158.gif

 

یه مسابقه داره برگزار میشه تو نی نی وبلاگ که البته بهتر بگم داره میچرخه

به این عنوان که "انگیزتون رو از ساخت  وبلاگ واسه دیگران شرح بدید"

مسابقه جالبیه  من معمول تو مسابقات کمتر شرکت میکنم 

 اما چون شیرین جون من دعوت کرده حسابش فرق میکنه...

انگیزه که مثنوی هفتاد من کاغذ ِ اما اگه بخوام عمده ترینش بگم:

علاقه خودم به نوشتم بود (با اینکه استعدادی ندارم) نوشتن من ُ 

آروم میکنه ، در طول نوشتن  میتونم به راه حل هم فکر کنم به تغییر دادن

شرایط ، در واقع این امکان به من میده که بتونم مثل یه شخص سوم به موضوع نگاه کنم ،

قضاوت کنم و درک بهتری از شرایط داشته باشم و این موفقیت بزرگیه ..

دلیل دوم علاقم به کسرا بود، به ثبت لحظه لحظه های زندگیش،

بزرگ شدنش ، تغییرات مثبت و منفیش در طول زندگی با من...

و اینکه من کجا و چطور کنارش بودم.

و دلیل سوم که در واقع من و به ادامه دلگرم میکرد آشنایی با عزیزانی بود

که تجربیات مشترک و دنیای مشترکی با هم داشتیم ، این دلیل من ُ

در ادامه دادن زندگی هم خیلی کمک میکنه...

و اما این مسابقه یه شرط داره ، دعوت کردن سه تا از دوستای عزیز به این مسابقه است:

امیر علی عزیزم ومامان دوست داشتنیش نسترن جونقلب

پرهام جون و مامان عزیزش فریده خانمقلب

مامان متین و کسرای عزیزقلب

 

                                                                        واسه همه آرزوی موفقیت میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساینا
19 بهمن 91 20:47
نه عزیزم ظاهرا فقط همینه.. نمیدونم جریان از کجا اب میخوره.چیز خاصی نیست دیدم بد نیست حالا انگیزمونم تو وبلاگ بنویسیم برا ایندگااااان:-);-)
مامان متين و كسرا
20 بهمن 91 13:57
كجا بايد بهتون راي بدم عزيزم؟


الهی مرسی عزیزم اما رای دادنی نیست شما هم تو وبلاگتون تو مسابقه شرکت کن یعنی من شما رو دعوت کردم که مسابقه بدید "شرح بدی که انگیزتون از درست کردن وبلاگتون چی بوده "
بعد سه تا از دوستاتو دعوت کن
مامان نسترن
22 بهمن 91 15:14
سلام دوست خوبم. خوبی؟ شرمنده که اونقدر سرمو این گل پسر شلوغ کرده که فرصتم کم شده. ممنون که منو به مسابقه دعوت کردی.حتما دلیلمو از نوشتن وبلاگ می نویسم.
فریده
24 بهمن 91 11:11
مرسی که منو به این مسابقه دعوت کردی . امیدوام موفق باشی.
انگیزه هات واسه وبلاگ خیلی جالب بود . مخصوصا اینکه وقتی وبلاگ می نویسی خودت راه حل مشکلات رو پیدا می کنی


چرا شما ننوشتي انگيزت؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد