کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

آش دندون

1390/2/17 18:46
نویسنده : مامانی کسرا
2,829 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه (۲/۲/۹۰)به مناسبت دندون در آوردن آقا کسرا مامانی ایشون که من باشم به کمک مادربزرگاش واسش آش پختیم

 این یه رسم قدیمی نمیدونم بقیه هم این رسم دارن یا نه اما تو کرمان موقعی که اولین دندون بچه در میاد معمولاواسش آش میپزن ویه جورایی این موضوع جشن میگیرن 

 دایی احمد وزهره خانم اینا هم لطف کردندتشریف آوردن آش دندون کسرا جونم وخوردیم

دور هم نشسته بودیم(البته آقا کسرا خواب تشریف داشتن)niniweblog.comکه در زدن !کیه؟دیدم واسمون آش آوردن !جریان چیه؟همسایه روبه روییمون هم اتفاقا آش دندون واسه نوه شون پخته بودن کلی خندیدیم عجب تصادفی!

niniweblog.com

 

اینم کاسه آش کسرا جون

انشاالله که بقیه دندونات عزیزدلم راحت در بیادوخداحافظ ونگهدارت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محمدحسین عشق جاودان
5 اردیبهشت 90 9:31
سلام به سلامتي خاله جون .نوش جونتون . براي لينک کردن در محيط ني ني وبلاگ خودتون سمت راست گزينه پيوندهاي روزانه - اسم وآدرس سايت رو وارد مي کنيم .موفق باشي
محبوبه
5 اردیبهشت 90 11:07
مرسییییییییییییییییییی مامانیه کسرا دندون در آوردن نی نیت مبارکه شما هم کسرای نازت رو ببوس
عمه هانیه
17 اردیبهشت 90 21:34
خیلی خوشمزه بود مرسی کسرا راستس کسرا من دست کشیدم رو لثت گفتم عمه عمه در بیا
مامان سپهر
23 خرداد 91 11:30
سلام مبارک باشه دندون در آوردن آقا کسری
مامان ساینا
18 آذر 91 11:12
90.2.2اش دندونی کسرا رو خوردیم و 92.2.2هم باید شام عروسی عمه کسرا رو بخوریم
مهسا
28 اردیبهشت 94 11:42
آش... دلم ضعف رفت..من آش می خوام اینجا هم که سبزی تره پیدا نمی شه خودم بپزم......
مامانی کسرا
پاسخ
خودمم هوس كردم كاش يكي پيدا ميشد واسه من درست ميكرد، من سبزي خشك آش از ايران آوردم ولي حوصله ندارم بپزم
مهسا
1 خرداد 94 0:50
اتفاقا منم سبزی خشک واسه اش دارم.. یادم نبود... فرصت کنم می پزم. اما اش با سبزی تازه یه چیز دیگه هست ت ت
مامانی کسرا
پاسخ
آره معلومهولی دیگه چاره ای نیست!البته من امسال سبزی یخ زده هم با خودم آوردم خیلی خوب بود!اینجا رسیدم یخش باز نشده بود میتونی امتحان کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد