کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا و بابایی

1391/10/23 19:20
نویسنده : مامانی کسرا
606 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                               

                                                                                       22.gif

 

 

دوباره داره صداش میاد 

از آشپزخونه اومدم بیرون ببینم چی شده!

بابایی میگه :داشتم روپایی میزدم میخواسته بزنه، نتونسته ،دادش رفته هوا

که چراااااااااا من نمیتونم بزنم؟

کلا امروز گذاشتنش رو حالت ،هر کار بابایی بکنه منم میخوام بکنم!

اینم از دنیای مردونه یک پدر وپسر در یک شنبه زمستانی...

 

02200000خوردن صبحانه02200000

 

 

 

02200000چک کردن تلفن همراه!02200000

 

 

 

02200000تلویزیون نگاه کردن!02200000

 

 

ندیده بودم کسرا کارای من تکرار کنه از دیدن این صحنه ها خیلی خوشحال شدم

و خوشحالتر از این موضوع که الگوی خوبی تو زندگیش داره

 آروم ، متین و با منطق

 

                                      به خاطر هر دوشون ممنونمali-mahsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساینا
24 دی 91 12:20
عزززززززززززیزم این وروجک چه کارایی میکنه
خوبه که از باباییش الگو میگیره
سودابه فکر کن ساینا از باباش الگو بگیره!!
چه شود باید این شهرو بزارم و برم
دوستتون دارم
شاد باشین

واقعا...
چه شود!!!!
مامان پویا
24 دی 91 13:27
امیدوارم همیشه سلامت باشی آقاکسری صبحانه خوشمزه بود؟
آتيلا جون و مامان شيما
24 دی 91 21:26
سلام ماماني ممنون كه اومدي پيشمون خيلي خوشحالمون كردي راستي من شنيده بودم كه پسر بچه ها تقليد پدراشون هستن اين هم يك نمونه ي بارز....
متین من
25 دی 91 18:53
سلام خوبی عزیزم ممنون که قبول کردین من هم همین الان شما رو لینک کردم خیلی خوشحالم بابت دوستی با شما راستی شما هم پسر منو با اسم متین من لینک کنین ممنون میشم راستی شما کدوم کشور زندگی میکنین؟
خواهر فرناز
25 دی 91 19:15
سلام ممنون به وبلاگمون اومدین شما کجا زندگی میکنید؟ راستی خواهشا حیوان خانگی مثل سگ گربه و... نیارین چون از نظر بهداشتی هرچند واکسن زده باشند اشکال دارند ومریضی مختلف میارند
خاله جون
25 دی 91 21:37
کسراجونم همیشه درزندگیت الگوگرفتنت از پدرومادرت باشد.موفق باشی
مامان آوينا
26 دی 91 9:01
الگو برداري به اين شدت ؟ اگه هميشگي باشه خيلي خوبه آفرين كسرا جون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 دی 91 11:06
عزیزم امیدوارم کسرای عزیزم الان بهتر شده باشه و سالم و سلامت باشه خواهش می کنم حیون نیارید خونه اخه ممکن گل پس که اینقده ضریفه و طنازخدای نکرده بیمار بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد