کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

پسرم کسرا

حکایتی دیگر

1391/10/21 21:55
نویسنده : مامانی کسرا
747 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

divider-180.gif

 

 

آقا کسرای ماحاضر نیستن زمانیکه تشریف می برن بیرون دستکش بپوشن!!

خوب بدون دستکش هم تقریبا غیر ممکنه ، دست آدم رسما یخ میزنه.

نتیجه میشه گریه ونق که برگردیم خونه و دفعه بعد گریه و التماس ، که من نمیخوام بیام

و این چرخه هم چنان ادامه داره.

انواع دستکش ها رو هم امتحان کردیم مدلای مختلف، قیمتای مختلف اما فایده ای نداشت.

 همون دستکش 2500 تومنی که از ایران آوردم ُ فقط میپوشه

که خوب چون بافتنیه اصلا جواب نمی ده و حکایت همچنان باقیست...

تو خونه هم که باشیم دائم یا داره از درو دیوار و میز میره بالا یا نقاشی میکشه و تلویزیون نگاه میکنه

 

 

 

 

 

ژست جدید تلویزیون نگاه کردنشه(ژستای قبلی رو که خاطر مبارکتون هست)

 

 

کاش بتونم حداقل یه دستکش بافتنی خوب پیدا کنم راضی شه بیاد بیرون اینجوری خیلی نگرانشم!!!

                                                                            خدایا راضیم به رضای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گیلسا
5 دی 91 16:32
سلام چ بچه نازی داری! خدا برات نگه داره. گیلسا=گیل+سا مانند گیلان. از آشنایی با وبت خوشبختم
گیلسا
5 دی 91 23:12
سلام خواهش میکنم وظیفه بود دوست عزیز از طرف من کسرا رو ببوس دوستون دارم خوشحال میشم بازم تو وبم ببینمت.
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
6 دی 91 0:01
با افتخار لینک شدی عزیزم
گیلسا
6 دی 91 10:50
سلام لینکت کردم عزیزم... با اجازه...
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
7 دی 91 1:55
حالا این بی آبرویی رو ببرم کجا چمونم ضایع شدیمالش کنم من پیش شوهری امشب یکی دو صفحه از روش مینویسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد