کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

وقتی میخوابی

1391/8/27 18:30
نویسنده : مامانی کسرا
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

تازگیا عادت کرده دست من بگیره بعد بخوابه

اگه نباشم صدام میکنه بیام پیشش.

از بچگی عادت داشت یکی کنارش بخوابه تا خواب بره 

ولی الان دستم ُ که میگیره انگار احساس امنیت بیشتری میکنه

آخی!!!

تاحالا این احساس داشتید یه نفر بهتون پناه بیاره

همونجوریه...

 

 

 

خوب بخوابی عزیزم.

گاهی وقتا اصلا دلم نمیاد دستم از تو دستش بکشم بیرون!

همه دردات مال من ،هرچی که دارم مال تو   ali-mahsa

 

                                                                       من کی باشم، وقتی تو پناه هر بی پناهی،

                                                                      میسپارمش در پناه خودت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساینا
27 آذر 91 18:39
عزیزم چه ناز خوابیده کسرا خیلی بهت وابسته شده.. وقتی بیای ایران بعید میدونم 1ثانیه هم جایی تنها بمونه
عمه هانیه
27 آذر 91 22:28
عزیزم منم بچه بودم باید حتما دست مامانمو میگرفتم تا راهنمایی تا خواب برم دوستون دارم کلییییییی


عمه هانیه جون خداروشکر که خیلی از عادتای کسرامثل شماست
چه خوب!
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 14:56
عزیزم ممنون از لطف شما ببخشید تکراری شد تعداد وبها زیاده دیگه قاطی کردم اخه کلی بوس برای کسرا جونم
مامان سونیا
29 آذر 91 16:14
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد