کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم کسرا

فرزند

1391/5/2 22:11
نویسنده : مامانی کسرا
895 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                                                                      

فرزند عزیزم:
 
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
 
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
 
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
 
صبور باش و درکم کن
 
 به یادبیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم.
 
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم.
.
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
 
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
 
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من
 
برمیداشتی....
 
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصبانی نشو
 
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
 
کمک کن تا با  تو این راه را به پایان برسانم
 
همانگونه که تو با من این راه را آغاز کردی
 
                                                                    دوستت دارمali-mahsa
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

تولدانه
26 تیر 91 22:53
تولد کسرا عزیز مبارک با بهترین آرزوها
سمانه(مامان محمدرهام)
27 تیر 91 3:11
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سعادتمند وسالم باشی گلم
مامان علی خوشتیپ
27 تیر 91 8:47
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مامان زهرا
27 تیر 91 11:58
تولد تولد تولدت مبارک امیدوارم کسرا جون همیشه قدر دان پدر و مادرش باشه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
27 تیر 91 12:18
عزيزم تولدت مبارك
آرتین خان خان ایران
27 تیر 91 14:12
وای مامانی اشک ما رو در آوردی با این مطلب قشنگت
الهه مامانی طهورا
27 تیر 91 23:48
گل پسر قند عسل تولدت مبارک
محمدحسین عشق جاودان
28 تیر 91 18:32
سلام گلم خيلي قشنگ بود دستت درد نکنه .تولد پسر قشنگمون مبارک باشه .کسراجونم الهي هزار سال زنده باشي و آينده اي روشن در انتظارت باشه مي بوسمت
A.M.
29 تیر 91 19:41
بسیار زیبا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد