کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پسرم کسرا

کسرا درآستانه دوسالگی.

1391/3/20 19:44
نویسنده : مامانی کسرا
815 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                   

 

                   بعله آقا پس ماهم دارن دوساله میشن!!!                          

خدای من چی از این بهتر واقعا فکر نمی کردم این روزا رو ببینم به نظرم خیلی دور

می اومد زمانیکه به دو سالگیت فکر میکردم با خودم میگفتم اووووووووووو

کو تا اون زمان اما تاچشم روی هم گذاشتم شما دوساله شدی مامانم ، عزیزم 

 

تولدت مبارک

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

وامااین روزای اقای پسر

شیشه شیر نمیخوری،کاملا میتونی جمله سازی کنی تمام حرفایی که بهت میزنم متوجه

میشی(حالا بماند گوش نمیدی اما متوجه میشی!)

آلرژی داری به خیلی چیزا

از جمله شکلات و بستنی که شما عاشقشونی.

البته داری دارومیگیری امیدوارم کنترل شه و مشکل حادی پیش نیاد!

از آهنگ تیتراژ باب اسفنجی خوشت میاد تا تموم میشه میگی بذار!

دانلود کردم واست میذارمش اگه از آهنگ یا برنامه ای خوشت بیاد اینقدر گوش

میکنی اینقدر نیگاش میکنی تا خسته شی(این خصوصیتت به من رقته منم همینجورمچشمک)

تمام افعال رو معکوس استفاده میکنی میگی مامان دوست ندارم

غذا نمیخورم نمیخوابم نمیزنم...

اما کارایی که میکنی عکس اینارو نشون میده!!!

نمیدونم جریان چیه؟شاید اشتباه یاد گرفتی یعنی میشه!؟

عاشق آقای پلیسی میری باهاشون دست میدی، صحبت میکنی ،اگه بخوام کاری رو بهت بگم که

انجام بدی از یه پلیس میخوام که بهت بگه تقریبا گوش میکنی!

علاقه عجیبی به ماشین داری اما نه اسباب بازیش به قول خودت دیدیدبابایی!

 

کلابازیهات پسرونست از درو دیوار میری بالا.

 

انشاالله 120ساله شی پسرم واین دعای مادرانه من همیشه بدرقه راهت باشه

سالم ،صالح وشادباشی

                                                  دوست دارم گلم ،عمرم،نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین خان خان ایران
27 تیر 91 14:13
تولدددددت مبارک کسرا جون ایشالا 120 ساله بشی آقا خوشگله
مامان عسل
27 تیر 91 14:51
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد