کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم کسرا

تعطیلات گذشته

1391/2/20 19:22
نویسنده : مامانی کسرا
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                                                                     

با جناب کسرا خان به همراه خاله بهناز رفتیم شیراز فوق العاده گرم بود وشازده کوچولو ماهم گرمایی،  

دائم بالا میاورد ، نگرانش شدم خیلی زیاد،  رفتیم پیش متخصص گفت یکم سرما  خورده به خاطر

کسرا زود برگشتیم ، کرمان که رسید حالش خوب شد!!!

آخه آدم چی بگه ؟

خداروشکر که چیزه مهمی نبوده

باتشکر ویژه از خاله سمیرا وخاله لیلاومامان مهربونشونقلب

باغ ارم

 

 

آرامگاه سعدی

 

 

 

همه بهم گفتن بدون کسرا برو اما من دلم نیومد اما اگه کرمان مونده بودی هم خودت کمتر اذیت میشدی

هم من عزیز دلم

 

                   در هر صورت دوست دارمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ابوالفضل
25 خرداد 91 12:52
ای جانم اگه کسرایی و نمی بردی اصلا بهت خوش نمی گذشت همش دلت پیشش بود کسرا هم قول میده اینبار زیاد اذیت نشه که اذیت بشی پسری و از طرف من ببوس
مامان ماهان
31 خرداد 91 0:40
همیشه به گشت و گذار عزیزم مطمئن باش بدون کسرایی بهت خوش نمیگذشت ای جووووووووونم 100000 ماشاالله خیلی بزرگ شده میبوسمت عزیزم
A.M.
2 تیر 91 2:00
فقط یک مادر میتونه، مادر بودن رو درک کنه. ای کاش وقتی بچه ها بزرگ میشن قدر مادرهاشون رو بدونند. ما هم باید قدر ماردرهامون رو بدونیم.
مامان پارساجونی
3 تیر 91 14:05
سلااااااااااااام.چطورین؟کسرامون چطوره؟ما برگشتیم بهمون سر بزنین
سمیرا جون
20 آبان 92 14:05
سودابه جوونم عکس مامانمو دیدم کلی دلم واسش تنگ شد یادش بخیر چقد خوش گذشت
مامانی کسرا
پاسخ
آره خیلی سمیرا جونم خدا انشالله مامانتونُ سالم نگه داره خیلی خانم خوب و محترم و مهربونی هستن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد