کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پسرم کسرا

روز زن

1391/2/22 22:03
نویسنده : مامانی کسرا
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                     

 

من زن شدم

نه برای در حسرت ماندن یک بوسه، بلکه برای خلق بوسه ای از جنس آرامش

زن نشدم که همخواب آدمهای بی خواب شوم ،زن شدم که برای خواب کسی رویا شوم

من زن نشدم که در تنهاییم حسرت آغوشی عاشقانه را داشته باشم، زن شدم تا آغوشی در

تنهایی عشقم باشم

                                                            روز زن مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهراد سفید برفی
22 اردیبهشت 91 22:08
سلام متن خیلی زیبایی بود...خوشحال میشم به وب بهراد منم سر بزنید...
محمدحسین عشق جاودان
23 اردیبهشت 91 12:01
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد.روزت مبارک عزيزم
مامان نیاز
3 خرداد 91 18:34
سلام خیلی قشنگ بود خیلی
محمدحسین عشق جاودان
15 خرداد 91 14:33
سلام عزيز دلم خوبين خوشين .روز پدر رو به باباي کسراجون تبريک مي گم الهي صدسال به اين روز برسين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد