کسرا کسرا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پسرم کسرا

جالب انگیز های کسرا

1391/8/6 20:27
نویسنده : مامانی کسرا
901 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 

 

 

 

کسرای مامان این روزا شروع کرده به جمله سازی دیروز دیدم گوشی تلفن برداشته میگه

"الو میتی دوت بیا"

بعدا متوجه شدم منظورش اينه الو مهدی زود بیا(اسم بابابزرگشون مهدی اما چون ایشون خیلی

خودمونی تشریف دارن میگن میتی من از همه معذرت میخوام!!!)

یه دوچرخه دم درخونه بود دیدم داره می خونه 

"دوچخه سیبیات میچخه!!!!"

جااااااااااااااان!!!؟؟؟؟دوچرخه سیبیلات میچرخه!

باور کنید من هرگونه آموزش در این زمینه رو انکار می کنم نمی دونم اینارو از کجا یاد گرفته!

مهدکودک هم که نمیره بگم اونجا شنیده

این و میگن شکاف بین مادر و فرزند ، بازهم همون الامان معروف...

                                                             خدایا این کودک را بر من ببخش07100000

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ندا
5 اردیبهشت 91 11:29
ماشالا به این آقا کسرای بامزه امسش هم خیلی قشنگه خوشحال می شم به وب پارسایی منم سر بزنید
ثمین
6 اردیبهشت 91 20:20
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:46
مامان مهربون. می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک
مامان ماهان
14 اردیبهشت 91 16:11
ای جوووووووووووووووونم چقدر بامزه خدا حفظش کنه
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 8:22
واي جانم. بعد خندتون نمي گيره انقدر بانمك صحبت مي كنه. معلومه خيلي بلاست كه حرف نيومده اين چيزا رو سريع ياد گرفته.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم کسرا می باشد